اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با توجه به فرا رسیدن ایام فاطمیه صورت گرفت

تغییر جشنواره‌های نوروزی کرمان به برنامه‌های آئینی فرهنگی

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: ویژه برنامه‌های شاد جشنواره ملی صدای بهار استان کرمان با فرا رسیدن ایام فاطمیه به برنامه‌های آئینی فرهنگی تغییر می‌یابند.

تغییر جشنواره‌های نوروزی کرمان به برنامه‌های آئینی فرهنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حسین شمس‌الدینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه‌های جشنواره ملی صدای بهار در قالب تعزیه‌خوانی، پرده‌خوانی، راه‌اندازی ایستگاه‌های کرمان‌شناسی و نقاشی با حفظ حرمت ایام فاطمیه تداوم می‌یابد.

وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره ملی صدای بهار کرمان در راستای افزایش نشاط اجتماعی و شادابی جامعه در نقاط مختلف این استان از 28 اسفند سال گذشته تا سوم فروردین ماه جاری به مرحله اجرا گذاشته شد، افزود: در این جشنواره مراکز اقامتی و گردشگری استان نیز حضوری فعال داشتند و توانستند، اوقاتی شاد برای گردشگران فراهم آورند.

شمس‌الدینی خاطر نشان کرد: در روزهای باقی‌مانده عید نوروز ویژه‌برنامه‌های مختلفی برای آشنایی گردشگران با فرهنگ و تاریخ دیار کریمان تدارک دیده شده است.

این مسئول فرهنگی از آماده‌سازی 5 هزار کلاس برای اسکان مسافران نوروزی در استان کرمان خبر داد و گفت: این کلاس‌ها آمادگی پذیرش 20 هزار مسافر را دارد.

شمس‌الدینی عنوان کرد: با توجه به افزایش 15 درصدی آمار مسافران نوروزی استان کرمان تعداد کلاس‌های آماده برای اسکان گردشگران این خطه به 5 هزار و ظرفیت پذیرش سایر مراکز اقامتی از قبیل هتل، مهمان‌پذیر و پانسیون 10 درصد افزایش یافت.

وی با بیان اینکه تمام تمهیدات برای اسکان مناسب گردشگران نوروزی اندیشیده شده است، افزود: برای پذیرش مسافران تا پایان نوروز مشکل خاصی وجود ندارد.

انتهای پیام/2446/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول