اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر به سرزمین ملائک / 45

میرحسینی: روزانه 6 دستگاه اتوبوس از سمنان به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند

کاروان‌های راهیان نور روزانه در قالب چهار تا شش دستگاه اتوبوس از سراسر استان سمنان به مناطق عملیاتی دوران جنگ اعزام می‌شوند.

میرحسینی: روزانه 6 دستگاه اتوبوس از سمنان به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند

مسئول حمل و نقل زائران راهیان نور استان سمنان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار داشت: شرکت حمل و نقل جوان سیر ایثار استان سمنان در چارچوب قوانین و مقررات و طبق اهداف مشخص شده درصدد افزایش کیفیت و کمیت خدمات حمل و نقل جاده‌ای با رویکرد تحقق شعار کیفیت، ایمنی، رفاه و آسایش مردم است.

غلامرضا میرحسینی با بیان این‌که تلاش‏ها در جهت ارائه بهترین خدمات به عموم مردم اعزامی به مناطق عملیاتی است، خاطر نشان کرد: جلسه‌ها و کلاس‌های توجیهی ویژه رانندگان قبل از اعزام به منظور رفع معایب و مشکلات و بیان نکات ایمنی و ارائه بهترین خدمات به زائران و مردم برگزار شده است.

مسئول حمل و نقل زائران راهیان نور استان سمنان اظهار داشت: تمهیدات بازرسی توسط کارشناسان و مدیریت شعب جوان سیر صورت می‌پذیرد.

میرحسینی عنوان کرد: تمامی مدارک رانندگان قبل از حرکت بازرسی شده و اتوبوس‌ها نیز به لحاظ رعایت نکات ایمنی از جمله لاستیک‌ها و ترمز و سایر موارد کنترل و بازبینی می‌شود.

وی یادآور شد: در طول مسیر نیز از مبدأ تا مقصد، تماس‌های متوالی با مسئولان کاروان و اتوبوس و رانندگان برقرار می‌شود تا در صورت بروز مشکل درصدد رفع آن برآییم.

مدیر شعب شرکت جوان سیر ایثار استان سمنان عنوان کرد: عدم استفاده از اتوبوس‌های زیر مدل 86، انتخاب دقیق رانندگان و هم‏خوانی آن‌ها با کاروان راهیان نور و داشتن صلاحیت حداقلی رانندگان از جمله مواردی است که مورد توجه جدی شرکت جوان سیر ایثار است.

میرحسینی اظهار داشت: هنگام سفر نیز کتابچه‏هایی به منظور بیان نکات ایمنی از جمله بستن کمربند و ... تهیه شده است که در اختیار افراد اعزامی قرار می‌گیرد.

وی افزود: با توجه به اعتبارات در دسترس، سعی ما بر این بوده است که اتوبوس‌های بومی برای اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی به‌کارگیری شوند.

بر اساس این گزارش؛ امسال از استان سمنان شش کاروان از دامغان، گرمسار، شاهرود، مهدیشهر، سمنان و میامی به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.

اعزام کاروان راهیان نور استان سمنان از 27 اسفندماه آغاز شده است و تا 11 فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/2249/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول