اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد استان زنجان:

کمک‌های مردم استان زنجان در ایام نوروز جمع‌آوری می‌شود

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان از جمع‌آوری کمک‌های مردم نوع‌دوست استان در ایام نوروز خبر داد.

کمک‌های مردم استان زنجان در ایام نوروز جمع‌آوری می‌شود

رضا حسنلو در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: کمیته امداد استان زنجان به منظور کمک‌رسانی به خانواده‌های نیازمند، طرح نوروزی جمع‌آوری کمک‌های مردمی را اجرا می‌کند.

وی با تقدیر از همکاری مطلوب مردم استان زنجان در طرح‌های مشارکتی کمیته امداد امام خمینی افزود: خوشبختانه مردم استان در طول سال با حس نوع‌دوستی کمیته امداد را در اجرای طرح‌های مشارکتی یاری کردند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان عنوان کرد: هماهنگی‌های لازم در راستای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در ایام نوروز با دستگاه‌های مربوطه انجام شده است.

وی همچنین با اشاره به تعیین نیروهای کشیک در دفاتر کمیته امداد امام خمینی استان برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در این ایام افزود: همچنین شماره حساب 0108640426007 سیبای کمیته امداد امام خمینی نزد بانک ملی و شماره کارت مجازی 6037991199521141 نیز به منظور واریز وجوه نقدی مردم خیر و نیکوکاران اختصاص یافته است.

حسنلو همچنین با اشاره به اینکه مردم استان برای مشارکت در طرح‌های امداد می‌توانند به سایت اینترنتی این نهاد مراجعه کنند،‌ افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته تعدادی از صندوق‌های صدقه استان نیز که با پوستر مخصوص مشخص شده‌اند، برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی ویژه ایام نوروز اختصاص یافته است.

وی در پایان با تقدیر از همراهی مطلوب مردم استان زنجان و آرزوی سالی شاد برای همشهریان افزود: هدف از اجرای طرح‌های مختلف توسط کمیته امداد امام خمینی دستگیری از نیازمندان و محرومیت‌زدایی است.

انتهای پیام/73005/م20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول