اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد سفرهای نوروزی استان زنجان خبر داد

اقامت بیش از 30 هزار نفر در اماکن اقامتی استان زنجان

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد سفرهای نوروزی استان زنجان از اقامت بیش از 30 هزار نفر در اماکن اقامتی استان زنجان خبر داد.

اقامت بیش از 30 هزار نفر در اماکن اقامتی استان زنجان

غلامرضا نجف‌لو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: از 28 اسفندماه 1391 تا سوم فروردین ماه جاری، 30 هزار و 588 نفر در اماکن اقامتی استان زنجان اقامت گزیده‌اند.

وی با بیان اینکه این تعداد گردشگر و مسافر در هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، مهمانپذیرها، مهمانپذیرهای دولتی، مدارس و ... اقامت کرده‌اند، ادامه داد: تاکنون مشکلی برای اقامت مسافران و گردشگران در استان وجود نداشته است.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد سفرهای نوروزی استان زنجان با اشاره به بازدید و نظارت از مکان‌های گردشگری اقامتی استان گفت: تاکنون 55 مورد بازدید از مکان‌های اقامتی، 57 مورد بازدید از غذاخوری‌ها، 15 مورد بازدید از آژانس‌های مسافرتی و 48 مورد بازدید از اقامت‌گاه‌های موقت انجام گرفته و تاکنون هیچ مرکزی پلمپ نشده است.

وی با اشاره به آمار بازدید از موزه‌های استان گفت: از 28 اسفندماه 1391 تا سوم فروردین 1392 حدود 8 هزار و 85 نفر از گنبد تاریخی سلطانیه، چهار هزار و 690 نفر از موزه رختشویخانه و پنج هزار نفر از موزه باستان‌شناسی مردان نمکی زنجان بازدید کرده‌اند.

نجف‌لو در مورد تعداد بازدیدکنندگان از دیگر موزه‌های استان گفت: تاکنون 21 هزار و 920 نفر نیز از موزه تاریخ طبیعی استان، موزه شهدا و موزه ابهر بازدید کرده‌اند.

وی با اشاره به تلاش‌های انجام گرفته برای رفاه حال مسافران و گردشگران استان زنجان ادامه داد: اقدامات خوبی برای رفاه حال مسافران و گردشگران در استان انجام گرفته است.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد سفرهای نوروزی استان زنجان افزود: ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی برنامه‌های مختلف فرهنگی از قبیل برگزاری جشنواره‌های صدای بهار و آش، اجرای موسیقی سنتی، عرضه محصولات هنرهای سنتی و صنایع‌دستی را لحاظ کرده است.

وی عنوان کرد: برگزاری تورهای گردشگری به مناطق مختلف استان از دیگر برنامه‌های این ستاد در ایام تعطیلات نوروزی است که به تدریج و با توجه به برنامه‌ریزی‌ها انجام می‌شود.

نجف‌لو در پایان ابراز داشت: تور گردشگری زنجان به مقصد طارم نیز روز شنبه با حضور مسافران و گردشگران نوروزی برگزار شد که تداوم این تورها نقش بسزایی در جذب و توسعه صنعت توریسم دارد.

انتهای پیام/2308/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول