اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار خرمشهر خبر داد

ابراز رضایت میهمانان نوروزی از خدمات‌رسانی در خرمشهر

معاون فرماندار خرمشهر از ابراز رضایت میهمانان نوروزی از وضعیت خدمات‌رسانی در این شهرستان خبر داد.

ابراز رضایت میهمانان نوروزی از خدمات‌رسانی در خرمشهر

لطیف حیایی اهوازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار داشت: در طول این ایام، بازدیدهای مختلفی از سوی مسئولان و فرماندار از محل اقامت میهمانان نوروزی انجام شده است.

وی افزود: در بررسی‌های انجام شده، بیشتر میهمانان نوروزی از خدمات ارائه شده به آن‌ها در طول اقامت در خرمشهر ابراز رضایت‌مندی کردند.

معاون فرماندار خرمشهر در خصوص مشکل کمبود اسکناس در عابربانک‌های این شهرستان که موجب نارضایتی و گلایه برخی شهروندان شده بود نیز ادامه داد: این مشکل شاید در تعدادی از عابربانک‌ها وجود داشته است ولی با این وجود این مسئله را پیگیری خواهیم کرد.

حیایی اهوازی در خصوص وضعیت نظارت‌ها در سطح شهرستان تصریح کرد: اکیپ‌های مختلف نظارتی به‌ویژه در زمینه‌های بهداشتی و صنفی در حال نظارت بر نقاط مختلف شهر و محل استقرار و بازدید میهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور هستند.

وی عنوان کرد: این اکیپ‌ها با گشت‌زنی در نقاط مختلف به بازرسی پرداخته و در صورت مشاهده تخلف با آن برخورد می‌کنند.

معاون فرماندار خرمشهر خاطرنشان‌کرد: این نظارت‌های بهداشتی و صنفی تا پایان تعطیلات نوروزی در سطح شهرستان ادامه خواهد داشت.

حیایی اهوازی افزود: در مجموع، همه امکانات شهر برای استقبال هرچه بهتر از میهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور بسیج شده است.

وی گفت: امیدواریم با تلاش‌های انجام شده از سوی مسئولان شاهد افزایش رضایتمندی میهمانان نوروزی از خدمات‌رسانی‌ها در سطح شهرستان باشیم.

انتهای پیام/72008/م20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول