اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان خبر داد:

بررسی روند ارائه خدمات به مسافران نوروزی در کوهبنان

فرماندار کوهبنان گفت: روند ارائه خدمات مراکز گردشگری و رفاهی کوهبنان به مسافران نوروزی مورد بازرسی و بررسی قرار گرفت.

بررسی روند ارائه خدمات به مسافران نوروزی در کوهبنان

منصور متقی امروز در حاشیه بازدید از مراکز رفاهی، اقامتی، پذیرایی، پارک‌ها و بقاع متبرکه کوهبنان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: با توجه به تبلیغات گسترده در چند ماهه اخیر و برگزاری چند برنامه و همایش بزرگ در کوهبنان انتظار حضور گسترده مسافران نوروزی در این شهرستان وجود داشت.

وی افزود: به منظور فراهم کردن بستر مناسب برای استقبال از گردشگران چند جلسه ستاد تسهیلات نوروزی در کوهبنان تشکیل شد و با در نظر گرفتن تمام جوانب خود را برای پذیرایی از مهمانان نوروزی آماده کردیم.

متقی عنوان کرد: در این راستا مقرر شد که ستاد اسکان مرکزی کوهبنان در اداره آموزش و پرورش شهرستان مستقر شود که به صورت شبانه‌روزی این ستاد پاسخگوی مراجعان باشد، لذا مهمانان عزیز می‌توانند در صورت نیاز و دسترسی به اطلاعات بیشتر همچنین رزرو جا با شماره تلفن 4722782 تماس حاصل کنند.

وی بیان داشت: تمام مهمان‌سراهای ادارات، بقاع متبرکه و مهمان‌پذیرهای شهرستان کوهبنان برای اسکان مهمانان نوروزی تجهیز شده‌اند و چهار مدرسه شبانه‌روزی شهید رجایی، عدالت، آزادگان و علی‌بن‌ابی‌طالب برای پذیرش این عزیزان در نظر گرفته شده و علاوه بر این چند مدرسه دیگر نیز که امکانات مناسبی دارند برای پذیرش آماده شده‌اند.

متقی خاطر نشان کرد: نظر به اینکه بخش طغرالجرد نیز دارای آثار و ابنیه تاریخی فراوان از جمله آسیاب آبی، قلعه‌ خانمکان، خانه‌های سنگی و قدیمی طغرالجرد قدیم و ... است و گردشگران زیادی نیز به این بخش سفر می‌کنند، لذا دو مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در این بخش در نظر گرفته شده است.

وی گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده با شهرداری‌های شهرستان کوهبنان فضای تمام پارک‌ها و بوستان‌ها به نحوی آماده شده که مسافران را به خود جذب کند و آنان بتوانند، لحظاتی به‌یاد ماندنی را در این اماکن سپری کنند.

فرماندار کوهبنان تصریح کرد: بر اساس برنامه زمانبندی شده تمام رستوران‌ها، نانوایی‌ها، ساندویچی‌ها، قصابی‌ها، سوپر مارکت‌ها، و ... باید به مسافران خدمات بدهند و به منظور رعایت بهداشت و سرویس‌دهی منظم روزانه چند مرتبه بازرسان و مسئولان از مراکز خدمات عمومی بازدید دارند.

متقی خطاب به تمام مهمانان نوروزی و زائران آقا علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) که مقصد و مسیر خود را شهرستان کوهبنان انتخاب کرده‌اند، گفت: این افراد برای ارائه هرگونه پیشنهاد یا انتقاد در شبانه‌روز می‌توانند با  شماره تلفن 4722552 فرمانداری کوهبنان تماس حاصل کنند.

به گزارش فارس، فرماندار کوهبنان به همراه مسئولان بهداشت، اصناف، تعزیرات حکومتی، بازرگانی، صنعت، معدن، تجارت و خبرنگاران شهرستان از مراکز رفاهی، اقامتی، پذیرایی، پارک‌ها و بقاع متبرکه کوهبنان بازدید کردند و از نزدیک در جریان روند کار و ارائه خدمات به مسافران نوروزی قرار گرفتند.

انتهای پیام/80012/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول