اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نوروز در سرزمین طلای سرخ

فلاحتی: 29 مورد بازرسی از اماکن اقامتی زیرکوه انجام شد

فرماندار زیرکوه گفت: 29 مورد بازرسی توسط بازرسان صنعت، معدن و تجارت شهرستان از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون انجام شده است.

فلاحتی: 29 مورد بازرسی از اماکن اقامتی زیرکوه انجام شد

فرهاد فلاحتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند در ارتباط با بازدیدهای نظارتی از مراکز اقامتی مسافران و گردشگران نوروزی اظهار داشت: 29 مورد نظارت توسط بازرسان صنعت و معدن و تجارت زیرکوه از مراکز اقامتی، رستوران‌ها، کمپ‌ها و میهمانسراهای اداره‌ها انجام شده که تخلفی گزارش نشده است.

وی با بیان این‌که زیرکوه بیشترین بارندگی را در سطح استان داشته است، افزود: در سال زراعی جاری بیش از 200 میلیمتر در زیرکوه باران باریده است که سبب طبیعت زیبا و افزایش حضور مسافران و گردشگران نوروزی در این شهرستان تازه تأسیس شده است.

تور گردشگری کشوری در زیرکوه برگزار می‌شود

فرماندار زیرکوه از برگزاری تور گردشگری کشوری با حضور 300 نفر از گردشگران کشور در 15 فروردین ‌ماه جاری در کویر همت‌آباد این شهرستان خبر داد.

فلاحتی تصریح کرد: وجود آثار تاریخی، باستانی و گردشگری و طبیعت زیبای زیرکوه سبب افزایش حضور گردشگران و مسافران حتی از کشورهای دیگر نیز شده است و نیاز به معرفی جاذبه‌های گردشگری این شهرستان بیش از پیش احساس می‌شود.

انتهای پیام/69008/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول