اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار خراسان جنوبی

نخستین فرماندار شهرستان زیرکوه معرفی شد

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته دولت با حضور استاندار خراسان جنوبی، فرهاد فلاحتی طی حکمی از سوی وزیر کشور به عنوان نخستین فرماندار شهرستان زیرکوه معرفی شد.

نخستین فرماندار شهرستان زیرکوه معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از اداره روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان جنوبی، قهرمان رشید شهرستان زیرکوه را دارای مردمی متدین، انقلابی و ولایت‌محور دانست و اظهار کرد: مردم این منطقه در پیروزی انقلاب و نیز جنگ تحمیلی دارای نقشی بسزا و تاثیرگذار بودند که خدمت به آنها افتخاری بزرگ برای مسئولان به شمار می‌رود.

وی یکی از استراتژی‌های اصلی انقلاب اسلامی را خدمت به مردم، رسیدگی به مناطق محروم و اقشار آسیب‌پذیر جامعه دانست و افزود: این تفکر متجلی از رسالت انبیاء، قرآن و وحی بوده که توسط امام راحل احیا شد.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: امروز مدعیان دروغین دموکراسی که فریاد آزادی و دفاع از حقوق بشر آنها گوش فلک را کر کرده به بهانه ایجاد دموکراسی و مبارزه با تروریسم به کشور‌های مسلمان و مظلوم عراق و افغانستان حمله کرده و بسیاری از انسان‌های بی‌گناه را به خاک و خون می‌کشانند.

رشید تصریح کرد: در اسلام آمریکایی برخی از سردمداران به ظاهر اسلامی با شعار دروغین خدمت به مردم در اختیار نظام سلطه قرار گرفته و همه امکانات و ذخایر کشورهای اسلامی را در خدمت آمریکا قرار می‌دهند.

وی اضافه کرد: در اسلام آمریکایی وهابیون و عده‌ای که جیره‌خوار نظام سلطه و غرب هستند در راستای کمک به مخالفان مردم و دولت سوریه تلاش می‌کنند.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز ایران حاکمیت اسلام ناب محمدی را در دنیا دارد، اضافه کرد: امروز فقه و اجتهاد به معنی واقعی کلمه جنبه عملی پیدا کرده و قرآن و آیات نورانی آن در زندگی فردی و اجتماعی ما جاری شده است.

رشید ادامه داد: ایران اسلامی امروز الگویی ناب و درست برای تمام کشورهای دنیا است و بیداری اسلامی و انسانی در کشورهای منطقه گواه صادقی بر این مدعاست که باید با حفظ اتحاد، همدلی و تقویت انسجام ملی و منطقه‌ای در راستای حفظ و حراست از این ارزش‌ها تلاش کنیم.

وی ارتقای زیرکوه به شهرستان را هدیه‌ای از سوی دولت دهم برای مردم این منطقه دانست و تصریح کرد: این ارتقا در راستای رویکرد‌های درست و اصولی دولت نهم و دهم برای محرومیت‌زدایی، تمرکز‌زدایی و رسیدگی به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته به وقوع پیوسته است و باید از آن به عنوان سرمنشأ تحولات بزرگ در آینده استفاده شود.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه اقدامات، تلاش‌ها و پیگیری‌های جدی و فراوانی در راستای تحقق این ارتقا صورت گرفته است، گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی و مدیران استانی باید از تمامی ظرفیت‌های موجود شهرستان و استان برای توسعه متوازن شهرستان زیرکوه استفاده کنند.

ساختمان نخستین فرمانداری زیرکوه با حضور استاندار خراسان جنوبی و تنی چند از مدیران استانی و شهرستانی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/ز30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول