اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نوروز در سرزمین طلای سرخ

اسکان روزانه 4 هزار مسافر در آبگرم معدنی فردوس

مدیر عامل مجتمع آبدرمانی فردوس از اسکان روزانه بیش از 4 هزار نفر مسافر در این مجموعه خبر داد.

اسکان روزانه 4 هزار مسافر در آبگرم معدنی فردوس

حسین اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: آب‌گرم معدنی فردوس یکی از پنج آبگرم مطرح کشور است که خواص درمانی آب آن بر هیچ یک از مسافران و مراجعه‌کنندگان پوشیده نیست.

وی گفت: به منظور پذیرایی و استقبال از مسافران نوروزی بیش از 100 تخته چادر در محل مجموعه آبگرم معدنی فردوس برپا و در اختیار مسافران و زائران علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) قرار داده شده است.

مدیرعامل مجتمع آب‌درمانی فردوس افزود: با توجه به اینکه در حال حاضر روزانه بیش از 4 هزار نفر مسافر در مجموعه آبگرم معدنی فردوس اسکان می‌یابند، تعداد 30 کانکس، 21 واحد اقامتی مجهز و 10 اتاق نیز برای پذیرایی از مسافران نوروزی آماده شده است.

آب‌گرم معدنی فردوس با قدمتی 200 ساله در دل کویر

اکبری تصریح کرد: آبگرم معدنی فردوس با قدمتی بیش از 200 سال در دل کویر پابرجا است و تاکنون بیش از 50 عنصر در آب آن شناسایی شده و برای بسیاری از بیماری‌ها شفابخش و مؤثر است.

وی وجود پارکینگ مسقف با ظرفیت 120 خودرو، دو استخر آب‌درمانی ویژه بانوان و آقایان و 10 وان خصوصی را از جمله امکانات موجود در آب‌گرم معدنی فردوس عنوان کرد و یادآور شد: امکانات رفاهی برای مسافران و گردشگران در مجموعه آب‌گرم معدنی فردوس فراهم شده و در حال حاضر کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

انتهای پیام/69007/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول