اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس:

انتخاب رئیس جمهور اصلح از ابعاد حماسه سیاسی است

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: انتخاب رئیس جمهور اصلح یکی از ابعاد حماسه سیاسی است که می‌تواند زمینه‌ساز تحقق حماسه اقتصادی نیز باشد.

انتخاب رئیس جمهور اصلح از ابعاد حماسه سیاسی است

محمدعلی پورمختار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب با درایت و دوراندیشی خود عنوان امسال را به نام «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» انتخاب کردند، چراکه تحقق این دو موضوع زمینه توسعه بیش از پیش کشور را فراهم می‌آورد.

وی، عمل به دستورات رهبری را در هر شرایطی واجب و لازم دانست و ادامه داد: مردم و مسئولان باید همواره توجه به فرمایشات رهبری را در برنامه کاری خود داشته باشند.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی، یکی از ابعاد خلق حماسه سیاسی را در مشارکت بالای مردم در انتخابات خواند و خاطرنشان کرد: انتخاب فرد اصلح به عنوان رئیس جمهور آینده نیز از دیگر ابعاد حماسه سیاسی است که باید مدنظر قرار گیرد.              

پورمختار تصریح کرد: مردم باید با بصیرت در انتخاب رئیس جمهوری متعهد، متخصص، کاردان، توانمند، تابع رهبری، سختکوش و دارای برنامه اقدام کنند، چراکه توجه به این مهم زمینه اقتدار کشور و استحکام جایگاه نظام را در بعد ملی و بین‌المللی فراهم می‌کند.                                                                                                                                                                    

وی افزود: برای مبارزه با زیاده‌خواهی دشمنان به ویژه آمریکا باید حضوری حماسی در پای صندوق‌های رأی داشته باشیم و با این کار مخالفان را در برنامه‌ها و دسیسه‌های خود علیه نظام ناکام بگذاریم.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به شعار حماسه اقتصادی، توجه به تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، توجه به جهاد اقتصادی، همت و کار مضاعف را زمینه‌ساز تحقق این مهم دانست و بیان داشت: تحمل مشکلات و تحریم‌ها به مانند دوران هشت سال دفاع مقدس نیز از دیگر عوامل موفقیت در این عرصه است.

پورمختار در پایان ابراز داشت: توجه به اشتغال مولد و افزایش میزان تولید داخلی به منظور استحکام پایه‌های اقتصادی جامعه و افزایش صادرات محصولات نیز از دیگر موضوعاتی است که در این عرصه راهگشا و اثرگذار است.

انتهای پیام/89002/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول