اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نوروز در سرزمین طلای سرخ

اجرای زنده صنایع دستی در بازارچه نوروزی بشرویه

با آغاز عید نوروز بازارچه‌های نوروزی در شهرستان بشرویه فعال شده که بخش اجرای زنده صنایع دستی با استقبال مسافران و گردشگران همراه شده است.

اجرای زنده صنایع دستی در بازارچه نوروزی بشرویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، شهرستان بشرویه با دارا بودن جاذبه‌های تاریخی و گردشگری و قرار گرفتن در مسیر تردد مسافران از چند استان کشور طی چند سال اخیر شاهد حجم گسترده‌ای از مسافران و گردشگران در این شهرستان بوده است.

با فرا رسیدن بهار طبیعت و آغاز سفرهای نوروزی و به منظور جذب گردشگران و مسافران، ستاد دائمی تسهیلات سفرهای نوروزی در بشرویه فعال شده و برنامه‌های مختلفی را برای معرفی شهرستان تدارک دیده است.

بنرهای راهنمای مسافران و معرفی آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری بشرویه در مبادی ورودی شهرستان نصب شده و چادر‌های هلال احمر به منظور راهنمایی مسافران و ارائه خدمات امدادی برپا شده و اکیپ اورژانس جاده‌ای نیز استقرار یافته‌اند.

ستاد دائمی تسهیلات سفرهای نوروزی بشرویه همچنین به منظور معرفی جاذبه‌های تاریخی و گردشگری و جذب مسافران و گردشگران دو بازارچه نوروزی را در شهر بشرویه و ارسک دایر کرده است.

بازارچه نوروزی بشرویه واقع در مجتمع رفاهی امام رضا(ع) شامل غرفه سفره هفت‌سین، سوغات محلی، عرضه نان‌ها و غذاهای محلی، گیاهان دارویی، عرقیات و فروش صنایع دستی است.

از برنامه‌های جالب در بازارچه نوروزی بشرویه اجرای زنده صنایع دستی سرمه‌دوزی، سفال‌گری، گلیم‌بافی و معرق‌کاری با ساقه گندم است که مورد‌ استقبال مسافران و گردشگران قرار گرفته است.

برگزاری تور یک ساعته در بافت و اماکن تاریخی بشرویه ویژه علاقه‌مندان از دیگر برنامه‌های ستاد تسهیلات سفر بشرویه بوده که از استقبال چشمگیری برخوردار بوده است. 

انتهای پیام/69006/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول