اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست میراث فرهنگی بشرویه:

سرمایه‌گذاری در صنایع‌دستی در حمایت از تولید ملی نقش دارد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری بشرویه گفت: سرمایه‌گذاری در بخش صنایع‌دستی افزون بر ایجاد اشتغال در راستای حمایت از تولید ملی نقش مهم و قابل توجهی دارد.

سرمایه‌گذاری در صنایع‌دستی در حمایت از تولید ملی نقش دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری بشرویه، حسین اتفاقی اظهار داشت: تحقق این مسئله نیاز به حمایت و پیگیری جدی مسئولان دارد.

وی گفت: با توجه به استعداد و ظرفیت قابل توجه منطقه در بخش صنایع‌دستی با ایجاد مکانی دایمی به منظور عرضه و فروش صنایع‌دستی و سوغات محلی می‌توانیم قدم مفید و ثمربخشی برای حمایت از تولیدات داخلی برداریم.

سرپرست اداره میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری بشرویه با بیان اینکه صنایع‌دستی عرصه‌ای است که حتی بازار خارجی نیز قادر به رقابت با آن نیست، تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در این بخش افزون بر ایجاد اشتغال در راستای حمایت از تولید ملی نقش مهم و قابل توجهی دارد.

امام جمعه بشرویه نیز با بیان اینکه ملت مسلمان ایران پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی همواره مورد توطئه‌ها و فتنه‌انگیزی دشمنان قرار گرفته، اظهار داشت: دشمنان ما پس از ناامیدی از راه نبرد نظامی به جنگ نرم و اعمال فشارهای اقتصادی از راه اعمال تحریم‌ها روی آورده‌اند تا پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را متزلزل کرده و آن را از بین ببرند که این مهم با هوشیاری و ایستادگی مردم مانند گذشته و امروز هیچ‌گاه عملی نمی‌شود.

حجت‌الاسلام محمد شمس‌الدین نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را نشانه دوراندیشی و ژرف‌نگری رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: این شعار در راستای خنثی ساختن حربه‌های دشمنان در امور اقتصادی، خودکفایی هرچه بیشتر کشور و دنباله جهاد اقتصادی مطرح شده است.

وی با بیان اینکه مستکبران از قدرت‌گیری و الگو واقع شدن جمهوری اسلامی ایران برای سایر ملل آزاده و مظلوم دنیا واهمه دارند، افزود: از مهم‌ترین دلایل نامگذاری امسال افزون بر تلاش برای بهبود وضعیت اشتغال و تولیدات داخلی این است که اگر روزی دشمنان عرصه را بر ما بیش از پیش تنگ کردند ما با رسیدن به خودکفایی لازم در داخل کشور دغدغه مسائلی مانند تهیه مایحتاج و نیازهای خود را نداشته باشیم.

امام جمعه بشرویه تأکید کرد:جایگاه و نقش شورای فرهنگ عمومی در فرهنگ‌سازی به منظور حمایت از تولیدکنندگان داخلی و کالاهای ملی بسیار بارز و اساسی است.

شمس‌الدین افزود: ملت مسلمان ایران به عنوان ملتی که در دنیا به‌عنوان مردمی آزاده در خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی قرار دارند باید به طوری جدی تلاش کنند تا در سایر عرصه‌ها از جمله حمایت از کار و تولیدات داخلی سرآمد دیگر کشورهای ظلم‌ستیز و آزاده جهان باشند.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول