اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ایام نوروز صورت می‌گیرد

اسکان مسافران نوروزی در جنوب تهران

همزمان با ایام نوروز با هدف تامین رفاه حال مسافران نوروزی تهران امکانات ویژه‌ای برای اسکان مسافران فراهم شد.

اسکان مسافران نوروزی در جنوب تهران

دبیر ستاد مدیرت بحران جنوب تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: در این راستا مرکز خدمات اجتماعی و رفاهی وابسته به معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه با برپایی تعداد 30 چادر در فضای مسقف سوله مدیریت بحران از تاریخ 28 اسفند ماه سال 91 تا 17 فروردین ماه سال 92 و فراهم آوردن امکانات رفاهی و تفریحی خاص پذیرای مسافران نوروزی است.

حسین خوش اقبال یادآور شد: ‌فراهم کردن امکاناتی نظیر بهره‌مندی از اماکن ورزشی،‌ استفاده از تلویزیون و نمایش فیلم‌های سینمایی با ظرفیت 100 نفر، برگزاری برنامه‌های شاد و مفرح نوروزی در قالب سامانه نشاط، ‌ارائه اطلاعات تورهای گردشگری، ‌مکان‌های اسکان فرهنگیان، ‌پذیرایی چای و میوه از میهمانان و ... از جمله برنامه‌های ثابت اسکان مسافران نوروزی است.

دبیر ستاد مدیریت بحران جنوب تهران در پایان خاطرنشان کرد: اسکان مسافران نوروزی منطقه در بزرگراه آزادگان، ‌خیابان شرکت واحد، ‌خیابان بوعلی غربی، ‌محل سوله مدیریت بحران در نظر گرفته شده است و در صورت استقبال مسافران،‌ ظرفیت تا سقف 50 چادر هشت نفره نیز قابل افزایش است.

انتهای پیام/2462/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول