اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دهمین کنگره رهاورد سرزمین نور/4

سلیمانی: حرکت فرهنگی راهیان نور برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور کشور گفت: حرکت فرهنگی کاروان‌های راهیان نور برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

سلیمانی: حرکت فرهنگی راهیان نور برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، یعقوب سلیمانی پیش از ظهر امروز در دهمین کنگره رهاورد سرزمین نور که در محل یادمان شهدای شلمچه در حال برگزاری است، اظهار کرد: عید امسال مقارن با ایام فاطمیه شده همین امر ما را بر آن داشت که دهمین کنگره رهاورد سرزمین نور را در شلمچه و جوار مزار شهدا برگزار کنیم.

وی افزود: امسال برای دومین سال است که کنگره رهاورد سرزمین نور در مناطق عملیاتی برگزار می‌شود سال گذشته این کنگره در اهواز و امسال در خرمشهر برگزار شده است.

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور در کشور با اشاره به اهداف برگزاری این کنگره خاطرنشان کرد: از اهداف برگزاری دهمین کنگره رهاورد سرزمین نور پرداختن به بحث دفاع مقدس برای ماندگارتر کردن عواطف و احساسات مردم، حضور پررنگ‌تر در مناطق عملیاتی، ایجاد بستر مناسب برای پرورش خلاقیت هنری در زمینه هشت سال دفاع مقدس و شناسایی هنرمندان مطرح و به‌نام کشور در این بخش‌ها است.

*10 فروردین جایزه باروت خیس به همسر اوباما اهدا می‌شود

وی اضافه کرد: از ویژگی‌های بارز کنگره دهم مقارن شدن با دهم فروردین ماه سال 92 بوده که در این روز جایزه باروت خیس به همسر اوباما اهدا می‌شود.

سلیمانی تصریح کرد: بسترهای لازم برای تحقق این مراسم انجام و تدارک دیده شده و از سفیر سوئیس و 28 کشور جهان برای حضور در مراسم دعوت به عمل آمده است.

وی با اشاره به کشورهای دعوت کننده گفت: سودان، مالزی، نیجریه، مراکش، عربستان، سومالی، چین، قزاقستان، قرقیزستان، ازبکستان، تایلند، هند، اندونزی و چند کشور دیگر از جمله کشورهای دعوت شده به مراسم اهدای جایزه باروت خیس به همسر رئیس جمهور امریکا هستند.

*راهیان نور ترویج فرهنگ ایثار و شهادتند

وی اضافه کرد: 34 سال از انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد اما همچنان دشمنان نظام و انقلاب درصدد هستند با تمام توان و ظرفیت‌های موجود به ریشه‌های این حرکت مردمی شکوهمند ضربه بزنند اما خوشبختانه به برکت مجاهدت رزمندگان، دفاع مقدس و رهبری مقتدرانه ولی‌فقیه این امر تاکنون محقق نشده و نخواهد شد.

سلیمانی با اشاره به اینکه راهیان نور ترویج فرهنگ ایثار و شهادتند، بیان کرد: راهیان نور با وجود اینکه از نزدیک دفاع مقدس را لمس نکرده‌اند اما در راستای گسترش فرهنگ هشت سال دفاع مقدس از سرزمینمان اقدامات موثری را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/72001/ت20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول