اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج خرمشهر در گفتگو با فارس خبر داد

حضور خانواده شهدای هسته‌ای در کنگره «رهاورد سرزمین نور در شلمچه»

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر از حضور خانواده شهدای هسته‌ای در کنگره بین‌‌المللی رهاورد سرزمین نور در شلمچه خبر داد.

حضور خانواده شهدای هسته‌ای در کنگره «رهاورد سرزمین نور در شلمچه»

عادل فرهانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: کنگره بین‌المللی رهاورد سرزمین نور از فردا به مدت سه روز در یادمان شهدای شلمچه آغاز می‌شود.

وی افزود: این کنگره به مدت سه روز و تا دهم فروردین از ساعت 10 تا 13 برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر ادامه داد: در این کنگره از شخصیت‌های مهم سیاسی، نظامی، انتظامی و همچنین مهمانان ویژه و مهمانان خارجی دعوت شده است.

فرهانیان تصریح کرد: یکی از مهمانان ویژه کنگره رهاورد سرزمین نور خانواده‌های شهدای هسته‌ای هستند که براین اساس قرار است پدر شهید احمدی روشن و همسر و دختر شهید رضایی‌نژاد در این مراسم حضور داشته باشند.

وی اضافه کرد: یکی از ویژگی‌های مهم این کنگره برگزاری آن در مشهد شهدای شلمچه و در کنار مزار مطهر شهدای گلگون کفن هشت سال دفاع مقدس این خطه است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر در ادامه گفتگو با خبرنگار فارس خاطرنشان‌کرد: تا پیش از این همایش‌های رهاورد سرزمین نور در تهران و معمولاً در تالارها و سالن‌های همایش برگزار می‌شد اما امسال قرار است در قالب کنگره بین‌المللی و در محلی که متناسب با عنوان کنگره است برگزار شود.

فرهانیان افزود: همچنین از بسیاری از هنرمندان کشور نیز برای حضور دعوت شده است و در طول برگزاری کنگره شاهد حضور 250 هنرمند در یادمان شلمچه خواهیم بود.

وی گفت: در کنگره رهاورد سرزمین نور در شلمچه همچنین 300 خادم به ارائه خدمات به مهمانان و هماهنگی برگزاری برنامه‌ها کمک می‌کنند.

انتهای پیام/72008/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول