اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه:

روند اسکان مسافران در فیروزکوه رضایت‏بخش است+تصاویر

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: روند اسکان و ماندگاری مسافران نوروزی در فیروزکوه رضایت‏بخش است.

روند اسکان مسافران در فیروزکوه رضایت‏بخش است+تصاویر

ابوالقاسم مهری امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: تمهیدات خوبی در شهرستان فیروزکوه در راستای خدمت‏رسانی به مسافران نوروزی اندیشیده شده و همه اقدامات لازم در این زمینه به عمل آمده است.

فرماندار فیروزکوه افزود: با توجه به برنامه‏ریزی‏های خوب انجام شده، ایام خوشی در انتظار گردشگرانی که به این شهرستان سفر می‏کنند، خواهد بود.

مهری ادامه داد: شمار زیادی از مسافران فرهنگی که فیروزکوه را برای اقامتی هر چند کوتاه مدت انتخاب کرده‏اند، در این روزها در این شهرستان اسکان داده شدند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه نیز در همین زمینه از افزایش 80 درصدی شمار مسافران نوروزی فرهنگی در سال‌جاری در این شهرستان خبر داد.

یعقوب ایمانی اظهار داشت: به‏رغم تمام توطئه‏ها و تبلیغات سوء دشمنان که نیازمندی مردم به مایحتاج اولیه مصرفی را برای ایام پایانی سال و نوروز 92 پیش‏بینی می‏کردند، شاهد روند معکوس آن در سطح جامعه هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، مدرسه چهار طبقه امیریه، دبیرستان شهید بهشتی و دبستان امام علی(ع) برای پذیرایی از فرهنگیان در ایام نوروز 92 آماده‏سازی و تجهیز شده است.

اولویت نخست اسکان آموزش و پرورش، مدرسه 28 کلاسه امیریه بوده که با امکانات و بضاعت مالی منطقه برای پذیرایی از مسافران فرهنگی ساماندهی شده است.

هر سه مدرسه در مسیر بلوار 45 متری فیروزکوه واقع بر سر مسیر مواصلاتی تهران به سمت مازندران و سمنان واقع شده‏اند که دسترسی آسان مسافران را امکان‏پذیر می‏سازد.

مدارس مذکور به امکاناتی نظیر تلویزیون، یخچال، فرش، تخت‏خواب، سالن غذاخوری و سایر امکانات رفاهی مجهز هستند.

با تمهیدات اندیشیده شده، فهرست نیروهای کشیک به منظور خدمات‏رسانی هر چه بهتر و شایسته‏تر به مسافران تهیه و به فرمانداری شهرستان فیروزکوه ارسال شده است.

انتهای پیام/2568/خ40
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول