اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر:

سفر مقام معظم رهبری به عسلویه نشانگر جایگاه والای این منطقه در هندسه پیشرفت ایران اسلامی بود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: سفر مقام معظم رهبری به منطقه ویژه پارس نشانگر جایگاه والای این منطقه در هندسه توسعه و پیشرفت ایران اسلامی بود

سفر مقام معظم رهبری به عسلویه نشانگر جایگاه والای این منطقه در هندسه پیشرفت ایران اسلامی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه پارس جنوبی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پیامی به‌ مناسبت هشتم فروردین ماه سالروز سفر مقام معظم رهبری به عسلویه اظهار داشت: سفر مقام معظم رهبری به منطقه ویژه پارس نشانگر جایگاه والای این منطقه در هندسه توسعه و پیشرفت ایران اسلامی بود.

در این پیام آمده است: سالروز تشریف فرمایی تاریخی مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (دامت برکاته‌العالیه) به منطقه عسلویه در استان ولایت‌مدار بوشهر را گرامی می‌دارم و از عنایات و الطاف معظم‌له به این خطه مهم و استراتژیک در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و نظامی کمال سپاس و امتنان داشته و سرافرازی و طول عمر باعزت آن رهبر عظیم‌الشأن ومردم گرانقدر ایران اسلامی و استان دار‌الحماسه بوشهر و تلاشگران سرافراز عرصه صنعت نفت را از خداوند متعال خواستارم.

صفایی بوشهری اضافه کرد: حضور آن رهبر گرانمایه در آغاز سال 90 که مزین به نام جهاد اقتصادی بود در منطقه عسلویه که نماد پیشرفت و اقتدار علم و صنعت به ویژه صنایع هیدروکربنی ایران است از توجهات معظم‌له به صنعت نفت، منطقه پارس و جایگاه ارزشمند آن در هندسه توسعه و پیشرفت ایران نشان دارد؛ آن منطقه و صنایع دانش‌بنیان نفت به نور وجود ولایت منور شد و سرفصل نوینی در تاریخ پرفراز و نشیب صنعت نفت ایران رقم خورد.

وی یادآور شد: عنایات، ارشادات و هدایت‌های راهبردی به مسئولان گرامی صنعت نفت در این سفر تاریخی منشأ تحولات شگرفی در این عرصه و مایه امید، نشاط و دلگرمی صنعتگران عزیز حوزه نفت ، گاز و پتروشیمی شد.

امام جمعه بوشهر گفت: بی‌تردید ایران اسلامی و تاریخ این کشور از خودکفایی، تولید علم و مدیریت کارآمد، توانمندی در ساخت نرم‌افزارهای پیچیده و دانایی محور، توسعه و گسترش صنایع پایین، میان و بالا دستی این صنعت توسط کارگران ، مهندسان و مدیران داخلی آن وزارت ولایتمدار و گرانقدر با وجود شرایط سخت تحریم جهان سلطه به خود می‌بالد که در این جهاد اقتصادی، تلاشگران صنعت نفت حماسه‌ای جاویدان آفریده‌اند.

صفایی بوشهری ابراز داشت: تعجیل در ظهور حضرت بقیه‌الله‌الأعظم، طول عمر مقام معظم رهبری، سرفرازی ایران اسلامی و سربلندی همه خدمتگزاران نظام اسلامی به ویژه صنعتگران گرانقدر صنعت نفت را از خداوند متعال خواستارم و یاد و خاطره شهداء، امام شهداء به ویژه صنعت نفت را گرامی می‌دارم.

انتهای پیام/2451/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول