اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ایام فاطمیه صورت گرفت

اعزام 15 هزار شهروند تهرانی به‌مناطق جنگی / اعزام کاروان راهیان نور منطقه 20 تهران به مناطق عملیاتی

همزمان با ایام فاطمیه جمعی از شهروندان جنوب تهران در قالب کاروان راهیان نور ولایت به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

اعزام 15 هزار شهروند تهرانی به‌مناطق جنگی / اعزام کاروان راهیان نور منطقه 20 تهران به مناطق عملیاتی

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعاتی پیش پس از قرائت زیارت عاشورا و برپایی مراسم مشایعت از سوی مدیران شهری منطقه 20، 500 نفر از شهروندان این منطقه در قالب کاروان راهیان نور ولایت به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

قائم مقام شهردار منطقه 20 در مراسم مشایعت کاروان راهیان نور ولایت این منطقه گفت: حضور خانواده های شهدا و جوانان امیدوار در این سفر معنوی یاد و خاطره رزمندگان اسلام و شهدای هشت سال دفاع مقدس را برای ما تداعی کرد، دلاورمردانی که ثابت کردند اگر در کربلا هم بودند به یاری امام‌شان می‌شتافتند و حامی ولایت بودند.

اصغر عطائی سربلندی و عزت ایران اسلامی را مدیون خون پاک شهدای دفاع مقدس برشمرد و تصریح کرد: ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت مهمترین دستاورد این سفر معنوی است و تا مادامی که این فرهنگ پابرجاست هیچ کسی نمی تواند به این نظام لطمه‌ای وارد کند.

مسئول اعزام کاروان راهیان نور ولایت شهرداری تهران با اشاره به اینکه مسئولیت این ماموریت معنوی بر عهده باغ موزه دفاع مقدس است خاطرنشان کرد: اعزام کاروان‌های راهیان نور از پنجم اسفند سال 91 آغاز شده است و تاکنون 15 هزار نفر به مناطق عملیاتی اعزام شده‌اند که این سفر چهار روز به‌طول می‌انجامد.

سردار مجید مشایخی بازدید از مناطق جنگی دهلاویه، سوسنگرد، هویزه، علم‌الهدی، منطقه عملیاتی کربلای 4 و 5، مسجد جامع خرمشهر، منطقه فتح‌المبین و شوش را از برنامه‌های این سفر برشمرد.

مسئول اعزام کاروان راهیان نور ولایت شهرداری تهران در باغ موزه دفاع مقدس با اشاره به همکاری معاونت اجتماعی و فرهنگی و اداره کل امور ایثارگران شهرداری تهران و شهرداری‌های مناطق 22 گانه یادآور شد: تربیت راویان دفاع مقدس از جمله اقدامات باغ موزه دفاع مقدس است که این عزیزان با کاروان‌های راهیان نور به‌منظور روشنگری و روایت صحیح وقایع آن دوران همراهی می‌کنند.

این گزارش حاکی است، مراسم مشایعت کاروان راهیان نور ولایت شهرداری منطقه 20 نیز طبق روال مرسوم پس از قرائت زیارت عاشورا با حضور قائم مقام شهردار منطقه، معاونان و شهرداران نواحی شهرداری منطقه 20 و مسئول اعزام کاروان راهیان نور باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد و زائران به سرزمین لاله‌ها عزیمت کردند.

انتهای پیام/2462/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول