اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تبلیغات حرم حضرت معصومه(س) خبر داد

برگزاری ویژه برنامه‌های ایام فاطمیه در حرم کریمه اهل بیت(س)

مدیر تبلیغات و ارتباطات اسلامی حرم حضرت معصومه(س) از برگزاری برنامه‌های ویژه ایام فاطمیه اول و دوم در حرم کریمه اهل بیت(س) خبر داد.

برگزاری ویژه برنامه‌های ایام فاطمیه در حرم کریمه اهل بیت(س)

حجت‌الاسلام زهیر ثباتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در ایام فاطمیه اول اظهار کرد: برنامه‌های این ایام در بخش‌های نیایش صبحگاهی، بیان احکام و سخنرانی قبل از نماز ظهر، مراسم سخنرانی و مداحی قبل از نماز مغرب و مراسم سخنرانی و دعا و مداحی بعد از نماز عشا برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری نیایش صبحگاهی از جمعه نهم فروردین با قرائت دعای ندبه و سخنرانی حجت‌الاسلام اویسی صورت می‌گیرد و در ایام هفته با سخنرانی حجت‌الاسلام سید مهدی محمدی پس از نماز صبح برگزار می‌شود.

مدیر تبلیغات و ارتباطات اسلامی حرم مطهر حضرت معصومه(س) عنوان داشت: زیارت عاشورا روز پنجشنبه 15 فروردین با قرائت سید علی حسینی‌نژاد و سخنرانی حجت‌الاسلام مؤمنی و دعای ندبه روز جمعه 16 فروردین با قرائت علی مالکی‌نژاد و سخنرانی حجت‌الاسلام فرحزاد برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: حجت‌الاسلام اسماعیلی در طول ایام هفته به بیان احکام و سخنرانی می‌پردازد و نماز جمعه روز جمعه 16 فروردین با حضور آیت‌الله حسینی بوشهری برگزار می‌شود.

ثباتی خاطرنشان کرد: حجت‌الاسلام گنجی پیش از نماز مغرب در طول ایام هفته به ایراد سخنرانی می‌پردازد و حجت‌الاسلام کلباسی روز جمعه 16 فروردین به قرائت زیارت آل یاسین و پرسش و پاسخ مهدویت می‌پردازد و مهدی حیدرزاده مداحی می‌کند.

وی عنوان داشت: حجج اسلام مؤمنی، عرفان، رفیعی، نظری و اویسی پس از نماز مغرب و عشا به ایراد سخنرانی می‌پردازند و دعای کمیل روز پنجشنبه 15 فروردین توسط حاج علی مالکی‌نژاد قرائت می‌شود.

انتهای پیام/78003/ت20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول