اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم عنوان کرد

استقبال گسترده خانواده‌های قمی از راهیان نور نوروزی

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع) گفت: با وجود برخی مشکلات اقتصادی شاهد هستیم مردم قم استقبال خوبی از سفرهای راهیان نور داشته و تاکنون بیش از 12 هزار نفر به این سفرها اعزام شده‌اند.

استقبال گسترده خانواده‌های قمی از راهیان نور نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد ولی‌زاده با اشاره به دوران هشت سال دفاع مقدس به عنوان گنجینه‌ای از معارف و ارزش‌های الهی و اسلامی برای ملت ایران اظهار کرد: رساندن پیام رزمندگان اسلام در آن روزها به نسل امروز و اقشار مختلف جامعه امری ضروری به شمار می‌رود.

وی افزود: سفرهای راهیان نور که نورانیت و معنویت حتی در نام این سفرهای هم دیده می‌شود می‌توانند جوانان و آینده‌سازان این مرز و بوم را با نمادها، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی نسل دیروز آشنا کرده و آنها را در مسیر پیشرفت و تعالی یاری دهند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع) با بیان اینکه اردوهای راهیان نور همواره از سوی امت حزب‌الله مورد توجه و استقبال قرار داشته‌اند گفت: رهبر معظم انقلاب هم تاکید فراوانی بر راه‌اندازی این سفرها و بازدید از مناطق جنگی دارند و توجه ویژه ایشان بیانگر اهمیت فوق‌العاده سفرهای راهیان نور است.

وی ادامه داد: به یقین جوانان در اولویت اعزام به سفرهای راهیان نور هستند زیرا ضروری است که دختران و پسران امروز با آرمان‌های نسل گذشته آشنا شده و مجاهدت‌ها و فداکاری‌های آنها را به چشم خود ببینند و همین سفرها عاملی برای ایجاد تحولات روحی و معنوی در آنها باشد.

ولی‌زاده با اشاره به تاثیرات شگرف اردوهای راهیان نور بر دانش‌آموزان و دانشجویان بیان داشت: در سال جاری هم با وجود برخی مشکلات اقتصادی خانواده‌ها، شاهد هستیم مردم قم استقبال خوبی از این سفرها داشته و تاکنون بیش از 12 هزار نفر از طریق کاروان‌ها به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام شده‌اند و این آمار جدا از سفرهای انفرادی محاسبه شده است.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع) خاطرنشان کرد: به نظر من اگر کسی می‌خواهد اسطوره‌های واقعی و قهرمانان ملی را تجسم کند باید به اردوهای راهیان نور و جبهه‌های نبرد حق علیه باطل رفته و از نزدیک محل شهادت رزمندگان اسلام را مشاهده کند.

وی از علاقه‌مندان به انقلاب و آرمان‌های امام راحل خواست از سفرهای راهیان نور غفلت نکنند و افزود: به یقین حضور در سرزمین‌های نور برکات دنیوی و اخروی فراوانی خواهد داشت.

ولی‌زاده در ادامه به کیفی‌سازی و سامان‌دهی بهتر اردوهای راهیان نور در نوروز 92 اشاره و ابراز کرد: ارائه خدمات رفاهی بهتر در کنار بهبود شرایط اسکان و سفر از جمله مواردی هستند که می‌توان به آنها اشاره کرد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع) در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه‌های فرهنگی در نظر گرفته شده طی سفرهای راهیان نور گفت: برپایی نماز جماعت، دعای توسل و کمیل و توزیع مجلات و نمایش فیلم‌های مرتبط با سفرهای راهیان نور از جمله این برنامه‌ها هستند که زمان‌بندی آنها به گونه‌ای است که از زمان آغاز حرکت تا پایان موجب بهره‌مندی شرکت‌کنندگان می‌شود.

انتهای پیام/2258/ت/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول