اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی قزوین خبر داد

داوری آثار هنرمندان در هشتمین نمایشگاه صنایع دستی قزوین

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین گفت: آثار هنرمندان در هشتمین نمایشگاه نوروزی صنایع دستی و هنرهای سنتی استان قزوین مورد ارزیابی و داوری قرار گرفت.

داوری آثار هنرمندان در هشتمین نمایشگاه صنایع دستی قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین، حمیدرضا قاسمی با اعلام این خبر اظهار داشت: هشتمین نمایشگاه نوروزی صنایع دستی استان قزوین هم‌زمان با جشنواره ملی صدای بهار از 25 اسفند ماه 91 کار خود را آغاز کرد و به دلیل استقبال گردشگران دو روز تمدید شد و طی مراسم اختتامیه و اعلام اسامی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

قاسمی با اشاره به روند ارزیابی آثار هنرمندان در این نمایشگاه بیان کرد: در تمامی نمایشگاه‌ها تیم کارشناسی به بررسی آثار و محصولات صنایع دستی موجود در نمایشگاه پرداخته و نحوه خدمات‌دهی شامل: فروش، تولید زنده، بسته‌بندی، نحوه تعامل با مشتریان، آشنایی با بازاریابی نوین، خلاقیت، نوآوری را مورد بررسی قرار داده و سپس به انتخاب و گزینش افراد برتر می‌پردازد.

وی ادامه داد: در ‌نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای سنتی امسال نیز داوری آثار هنرمندان صورت گرفت و نتیجه در مراسم اختتامیه ارایه شد.

این مسئول اظهار داشت: طبق ارزیابی که صورت پذیرفت میثم قاسمی در رشته میناکاری از اصفهان در بخش فروش، نجیبه مظفری در رشته تولید زنده رشته نقاشی روی شیشه از قزوین، فرزاد فرجی در بخش هنر خلاق ـ رشته مشبک از قزوین، مجید کاشی‌ها در زمینه احیای مشاغل سنتی ـ رشته تنورسازی از قزوین، کاظم حدادی در بخش احیای مشاغل سنتی ـ رشته آهنگری سنتی از قزوین و غرفه پایگاه تاریخی الموت در ‌بخش معنارسانی و ارایه شاخصه‌های هویت ایرانی در عرصه سبک زندگی، بتول عباس‌خان نایب و مریم متفکر در بخش حجاب جزو نفرات برگزیده بوده و سه نفر برنده قرعه‌کشی مسابقه فرهنگی عفاف و حجاب و نماز که بین غرفه‌‌‌‌داران برگزار شد اعلام که مورد تقدیر و تشکر قرار گرفتند.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی استان قزوین یادآور شد: از تمامی هنرمندان و صنعتگرانی که طی ایام نوروز در قزوین حضور داشتند، صمیمانه سپاس‌گزاریم و امیدواریم که همواره بتوانند به یاری خداوند در راه پیشرفت و تعالی ایران گام‌های مؤثری بردارند.

انتهای پیام/77002/ی/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول