اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهدی چمران در گفت‌وگو با فارس:

راهیان نور استمرار دفاع مقدس است/ مرور وقایع جنگ فرهنگ مقاومت را تقویت می‌کند

رئیس شورای عالی استان‌ها حرکت راهیان نور را استمرار دفاع مقدس دانست و گفت: با این حرکت، حماسه‌ها و روحیات دفاع مقدس در مردم تقویت می‌شود.

راهیان نور استمرار دفاع مقدس است/ مرور وقایع جنگ فرهنگ مقاومت را تقویت می‌کند

مهدی چمران در حاشیه بازدید از مناطق عملیاتی خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: راه‌اندازی کاروان‌های راهیان نور استمرار حرکت دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه حضور در مناطق عملیاتی و کاروان‌های راهیان نور همان اثرات دفاع مقدس را دارد، افزود: حماسه دفاع مقدس در برهه‌ای از زمان برای کشورمان، اتفاق افتاد و در تاریخ ما ثبت شد.

رئیس شورای عالی استان‌ها و رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر این نکته که هنوز آثار دفاع مقدس به طور کامل ارائه نشده گفت: بازدید از بقایای دفاع مقدس ادامه تاریخ نیک ما بوده و حماسه‌های آن دوران را برای ما یادآوری می‌کند.

به گفته وی، همه ما نیاز داریم آنچه دوران دفاع مقدس ساخته است را در زمان‌های مختلف یادآوری کنیم تا روحیه ایثارگری و شهادت‌طلبی حفظ شود.

چمران یادآوری وقایع دفاع مقدس را سبب تقویت مقاومت در مقابل دشمنان دانست و تصریح کرد: مشاهده مناطق عملیاتی می‌تواند روحیه حماسه و ایثار را در آحاد مختلف مردم زنده نگه دارد.

وی یادآور شد: حضور در یادمان‌های دفاع مقدس نباید فقط نظاره باشد بلکه باید با برنامه‌های فرهنگی روحیات رزمندگان را در بین مردم تقویت کرد.

رئیس شورای عالی استان‌ها با تاکید بر این نکته که تاریخ دفاع مقدس باید بازگو شود، خاطرنشان شد: بازدیدها، رفت و آمدها و حضور در یادمان‌های شهدای والامقام به این دلیل است که حماسه‌های دوران دفاع مقدس را در ملت زنده کنیم تا مقاومت ما در مقابل دشمن تقویت شد.

انتهای پیام/72010/ج40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول