اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول قرارگاه راهیان‌ نور سپاه قزوین:

الگوبرداری از زندگی شهدا مهم‌ترین هدف اردوهای راهیان‌ نور است

مسئول قرارگاه راهیان‌ نور سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: زائران مناطق عملیاتی جنوب کشور با الگوبرداری از زندگی شهدا می‌توانند فتنه‌های دشمنان اسلام را خنثی ‌کنند و این الگوبرداری از زندگی شهدا مهم‌ترین هدف راهیان نور است.

الگوبرداری از زندگی شهدا مهم‌ترین هدف اردوهای راهیان‌ نور است

عباس برزگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه الگوبرداری زائران مناطق عملیاتی جنوب کشور از زندگی شهدا از مهم‌ترین اهداف برپایی اردوهای راهیان‌ نور است، اظهار داشت: این زائران با تحقق این هدف می‌توانند نقشه‌ها و فتنه‌های دشمنان اسلام را خنثی ‌کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام بعد از شکست در جنگ تحمیلی اکنون جنگ نرم را در کشور اجرا می‌کنند، ابراز داشت: برپایی اردوهای راهیان نور در افزایش رفتار معنوی اقشار مختلف جامعه تاثیرگذاری بسزایی دارد که آنان با حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشور می‌توانند از رفتار و اخلاق معنوی شهدا الگوبرداری کنند تا در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان به پیروزی برسند.

مسئول قرارگاه راهیان‌ نور سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین برپایی اردوهای راهیان‌نور را از مهم‌ترین و بزرگترین برنامه‌های فرهنگی عنوان و بیان کرد: اجرای برنامه‌های مختلف در مناطق عملیاتی جنوب کشور از جمله یادواره‌های شهدا تأثیر تربیتی و معنوی بسیاری بر رفتار و اخلاق بازدیدکنندگان این مناطق داشته است.

برزگر ابراز داشت: راویان و روحانیون با حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشور صحنه‌های عملیات‌های هشت سال دفاع مقدس را برای بازدیدکنندگان این مناطق بازگو و تشریح می‌کنند تا بتوانند آنان را بیشتر با نقش‌آفرینی شهدا، جانبازان و رزمندگان در این عملیات‌ها آشنا کنند.

این مسئول اظهار داشت: همچنین راویان و روحانیون اردوهای راهیان‌ نور با بازگو کردن خاطرات شهدا، جانبازان و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس تلاش می‌کنند تا زائران مناطق عملیاتی جنوب کشور را بیشتر با فضای معنوی جبهه آشنا کنند.

مسئول قرارگاه راهیان‌ نور سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین اضافه کرد: راویان اردوهای راهیان‌نور ایثار، گذشت، فداکاری، تلاش‌‌ها و نقش شهدا، جانبازان و رزمندگان در پیروزی جنگ تحمیلی را برای زائران مناطق عملیاتی جنوب کشور بازگو می‌کنند تا آنان را بیشتر با اهداف و نحوه زندگی شهدا آشنا کنند.

وی متذکر شد: مسئولان مربوط در اردوهای راهیان‌ نور تلاش کردند تا از راویان و روحانیونی که از قدرت بیان مطلوب‌تری برخوردار هستند در مناطق عملیاتی جنوب کشور استفاده کنند تا حرف‌های آنان تاثیرگذاری مطلوبی در زائران و مسافران این مناطق داشته باشد.

این مسئول اذعان داشت: راویان اردوهای راهیان‌ نور بیشتر پیرامون موضوع‌هایی از جمله ولایت‌مداری شهدا، جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و تبعیت محض آنان از ولی فقیه را برای زائران مناطق عملیاتی جنوب کشور بیان می‌کنند.

برزگر با بیان اینکه تبعیت شهدا، جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس از ولایت‌ فقیه مهم‌ترین عامل پیروزی آنان در جنگ تحمیلی و شکست سخت دشمنان است، ابراز داشت: اکنون نیز دشمنان اسلام برای از بین بردن انقلاب اسلامی ایران نقشه‌های بسیاری را طراحی می‌کنند که با تبعیت اقشار مختلف جامعه از رهبر فرزانه انقلاب می‌توان در برابر آنان به پیروزی رسید.

مسئول قرارگاه راهیان‌ نور سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین بیان داشت: اقشار مختلف جامعه با بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور و بصیرت‌افزایی‌ و آگاهی از فتنه‌های شوم دشمنان می‌توانند نقشه‌های دشمنان را خنثی کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام مخالف برپایی اردوهای راهیان‌ نور در کشور هستند، اظهار داشت: آنان برای کم‌رنگ کردن اعتقادات و باورهای دینی و روحیه ایثارگری، شجاعت، ایثار و شهادت در بین مردم تلاش مضاعفی می‌کنند تا بتوانند با تحقق این امر به اهداف شومشان در این کشور برسند.

مسئول قرارگاه راهیان‌ نور سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین اذعان داشت: حضور اقشار مختلف جامعه در مناطق عملیاتی جنوب کشور به دشمنان اسلام نشان می‌دهد که آنان همچنان پایبند به ارزش‌های اسلامی هشت سال دفاع مقدس هستند و هرگز لحظه‌ای از ارزش‌های‌ خود کوتاه نمی‌آیند.

انتهای پیام/77009/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول