اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان آتش‌نشانی انزلی خبر داد

تدابیر ویژه آتش‌نشانی انزلی در 13 فروردین

سرپرست سازمان آتش‌نشانی انزلی از آمادگی نیروهای این نهاد با تجهیزات کامل و تدابیر ویژه در روز 13 فروردین خبر داد.

تدابیر ویژه آتش‌نشانی انزلی در 13 فروردین

احمد جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در انزلی با اشاره به نزدیک شدن به ایام سیزده‌بدر و اقدام‌های آتش‌نشانی این شهرستان در جلوگیری از حوادث آتش‌سوزی در روز طبیعت، اظهار کرد: در آستانه 13 فروردین و روز طبیعت که شهروندان به دامن طبیعت پناه می‌برند به دلیل ترافیک سنگین و شلوغی جمعیت در سطح شهر و مناطق حاشیه‌ای انزلی احتمال وقوع حوادث وجود دارد.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی انزلی ادامه داد: آتش‌نشانی انزلی برای حفاظت از جان، مال و زندگی شهروندان تدابیری اتخاذ کرده است و امیدواریم روز خوبی را سپری کنند.

این مسئول آماده‌باش چهار دستگاه خودرو با تجهیزات و نیروی کامل در ورودی، خروجی و دو نقطه حساس مرکز شهر انزلی را از جمله اقدام‌ها ذکر کرد.

وی با تصریح بر اینکه هر سه ایستگاه آتش‌نشانی انزلی در 13 فروردین آماده‌باش کامل هستند، خاطرنشان کرد: چهار دستگاه موتورسیکلت با کپسول اطفای حریق در سطح شهر گشت‌زنی می‌کنند.

جعفری گفت: آتش‌نشانی انزلی در 13 فروردین با 14 دستگاه خودروی آتش‌نشانی و تانکر آب‌رسان آماده خدمات‌رسانی و عملیات می‌شود.

این مسئول از شهروندان انزلی خواست تا با مشاهده کوچک‌ترین حادثه حریق، امداد و نجات و دود مشکوک مراتب را سریعاً با سامانه 125 آتش‌نشانی درمیان بگذارند تا خودروها به محل حادثه اعزام شوند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی انزلی خاطرنشان کرد: از شهروندان و مسافران نوروزی تقاضا می‌شود قبل از ترک طبیعت آتش مورد نظر را با آب خاموش کنند.

وی با بیان اینکه در 13 فروردین هیچ راننده‌ای در خودروی شخصی خود بنزین نگه ندارد، متذکر شد: در زمان حریق با شنیدن صدای آژیر مسیر را برای خودروی آتش‌نشان باز کنند.

جعفری، همکاری با نیروهای آتش‌نشان در روز طبیعت را مورد تاکید شهروندان و مسافران نوروزی قرار داد و متذکر شد: برای جلوگیری از حادثه شهروندان قبل از خروج از منزل شیر گاز را ببندند.

انتهای پیام/2300/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول