اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل محیط زیست استان قم خبر داد

بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی در روز طبیعت

مدیرکل محیط زیست استان قم گفت: همزمان با روز طبیعت، بازدید از موزه تاریخ طبیعی قم رایگان است.

بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی در روز طبیعت

محمودعلی رکنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: به منظور نظارت بهتر بر مناطق آزاد و حفاظت شده، محیط‌بانان به صورت کشیک در ایام نوروز حضور دارند.

وی با اشاره به برنامه ویژه اداره‌کل محیط زیست استان در روز طبیعت بیان کرد: نیروهای این اداره‌کل در مبادی و خروجی شهر و نیز بوستان‌ها حضور پیدا می‌کنند و پکیج‌های آموزشی اعم از اطلس، کیسه‌های زباله و بروشورهای آموزشی را تحویل زائران و مسافران می‌دهند.

مدیرکل محیط زیست استان قم حضور تشکل‌های زیست محیطی در بوستان بنیادی و برگزاری مسابقه نقاشی بین کودکان را از جمله برنامه‌های این سازمان در روز طبیعت عنوان کرد و گفت: مسابقه نقاشی با موضوع حفظ محیط زیست و راهکارهای پیشنهادی در مورد صیانت از محیط زندگی برگزار می‌شود.

وی از رایگان بودن بازدید از موزه تاریخ طبیعی واقع در بوستان بنیادی در روز طبیعت خبر داد و افزود: سال گذشته 14 هزار نفر از بوستان بنیادی دیدن کردند که امسال نیز انتظار حضور چنین جمعیتی را داریم و برنامه‌های تفریحی، سرگرمی و آموزشی برای آنها در نظر گرفته‌ایم.

رکنی با تاکید بر اینکه در طول ایام نوروز بازدیدهای مختلفی از مناطق حفاظت شده و آزاد به عمل آمده است ابراز داشت: خوشبختانه امسال هیچ تخلفی مشاهده نکردیم.

انتهای پیام/78001/ق20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول