اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با اجرای طرح سلامت نوروزی صورت گرفت

تعطیلی 55 مرکز توزیع مواد غذایی در هرمزگان

مدیر گروه سلامت محیط و کار مرکز بهداشت هرمزگان گفت: با بازرسی از اماکن عمومی و اسکان مهمانان نوروزی، 55 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی غیربهداشتی در هرمزگان تعطیل شده‌اند.

تعطیلی 55 مرکز توزیع مواد غذایی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، نواب رازمند امروز طی نشستی خبری با بیان اینکه با بازرسی از اماکن عمومی و اسکان مهمانان نوروزی 55 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی غیربهداشتی در هرمزگان تعطیل شده‌اند، اظهار داشت: از اول تا هشتم فروردین‌ماه، چهار هزار و 218 مرکز تهیه و توزیع مواد خوراکی و اماکن عمومی، مورد بازرسی و بازدید بهداشت محیط قرار گرفته‌اند.

مدیر گروه سلامت محیط و کار مرکز بهداشت هرمزگان با اشاره به تشدید بازرسی‌های بهداشت محیط در ایام نوروز اضافه کرد: با بازدیدهای کارشناسان از اماکن تهیه و توزیع مواد خوراکی، 82 مرکز غیربهداشتی نیز به دادگاه معرفی شده‌اند.

وی افزود: با اهمیت دادن به سلامت مردم، 55 باب اماکن عرضه و تولید مواد خوراکی غیربهداشتی تعطیل شده‌اند و از فعالیت آنها جلوگیری شده است.

رازمند با اشاره به اینکه 28 مورد مواد غذایی مشکوک به فاسد شدن برای انجام آزمایش به آزمایشگاه ارجاع داده شده است، اذعان داشت: در راستای طرح سلامت نوروزی پنج هزار و 595 کیلوگرم مواد خوراکی فاسد و غیربهداشتی کشف و از مصرف خوراکی خارج شد.

مدیر گروه سلامت محیط و کار مرکز بهداشت استان هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی گفت: با آغاز سال جدید، 120 نفر بازرس و کارشناس بهداشت محیط  از اماکن عمومی و مرکز تهیه و توزیع مواد خوراکی در استان هرمزگان به صورت روزانه بازدید می‌کنند.

وی افزود: 42 اکیپ بهداشت محیط در سراسر استان هرمزگان نظارت بر اماکن تهیه و توزیع مواد خوراکی را برعهده دارند.

رازمند خاطرنشان کرد: 45 مورد از دکه‌های فلافلی، یخ در بهشت و بستنی‌فروش دوره‌گرد در ایام نوروز نیز جمع‌آوری شده‌اند.

انتهای پیام/88007/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول