اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل دامپزشکی مازندران خبر داد

معرفی 14 واحد متخلف مازندران به مراجع قضایی در تعطیلات نوروزی

معاون فنی اداره کل دامپزشکی استان مازندران از معرفی 14 واحد متخلف به مراجع قضایی در تعطیلات نوروزی خبر داد.

معرفی 14 واحد متخلف مازندران به مراجع قضایی در تعطیلات نوروزی

حمید رسولی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری بیان داشت: در تعطیلات نوروزی همه شبکه‌های دامپزشکی شهرستان‌های مازندران با حضور مسئولان و کارشناسان با بازدید و سرکشی مستمر بر مراکز تولید و عرضه فرآورده‌های خام دامی آماده پاسخگویی به سئوالات بهداشتی شهروندان و مسافران نوروزی بودند.

معاون فنی اداره کل دامپزشکی مازندران افزود: در دور اول سفرهای نوروزی بازرسان بهداشتی دامپزشکی با سرکشی و بازدیدهای ادواری خود از مراکز تولید، نگهداری و عرضه محصولات پروتئینی 14 واحد متخلف را به مراجع قضایی معرفی کردند.

وی خاطرنشان کرد: بازرسان بهداشتی دامپزشکی در قالب اکیپ‌های ثابت و سیار در سطح استان در نیمه اول تعطیلات نوروزی تعداد 5 هزار و 149 نوبت بازدید و سرکشی را از نحوه عرضه فرآورده خام دامی در دستور کار خود داشتند.

این مسئول اضافه کرد: در این بین سه تن انواع این محصولات از مراکز عرضه نظیر قصابی‌ها، مرغ فروشی‌ها، ماهی‌فروشی‌ها و رستوران‌ها کشف و طی تنظیم صورت‌جلسه با حضور صاحبان محموله و نیز دستگاه‌های اجرایی مرتبط معدوم کردند.

رسولی‌زاده در مورد علت معدوم‌سازی این محصولات گفت: اکثر محموله‌های کشفی به دلیل علائم ظاهری، ارگانولپتیکی، فساد، منقضی بودن محصولات و همچنین تهیه و توزیع غیر بهداشتی و خارج از ضوابط سازمان دامپزشکی کشور بوده که معدوم‌سازی شد.

معاون فنی اداره کل دامپزشکی مازندران اذعان داشت: در این ایام 12 تن از فرآورده‌های خام دامی توسط بازرسان بهداشتی دامپزشکی معدوم‌سازی شدند که سه تن از این مقدار کشف شده در مراکز عرضه بوده است.

انتهای پیام/2296/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول