اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قم:

مدیریت منسجمی در اسکان زائران نوروزی قم وجود داشت

فرماندار قم گفت: مدیریت منسجم در کمیته اسکان ستاد تسهیلات زائران قم موجب شد مشکلات گذشته در زمینه اسکان موقت مسافران رفع شود.

مدیریت منسجمی در اسکان زائران نوروزی قم وجود داشت

اسماعیل زارعی‌کوشا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به عملکرد آموزش و پرورش در اسکان نوروزی زائران اظهار داشت: اسکان نوروزی زائران بسیار مطلوب است و آموزش و پرورش جزو فعال‌ترین دستگاه‌ها در ستاد تسهیلات نوروزی زائران به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: امسال نظم بهتری در اسکان نوروزی زائران وجود داشت و استفاده از سیستم نرم‌افزاری و حضور مدیرکل آموزش و پرورش و همکاران وی در کمیته اسکان ستاد تسهیلات زائران قم قابل تقدیر است.

فرماندار قم عنوان کرد: مدیریت منسجم کمیته اسکان ستاد تسهیلات زائران به عهده آموزش و پرورش بوده و هماهنگی خوبی بین مجموعه دستگاه‌های عضو کمیته وجود دارد.

این مسئول استفاده حداکثری از توان مجموعه آموزش و پرورش، نظارت در کار و نوع برخورد با زائران را از جمله شاخص‌های مهم شایسته تقدیر این کمیته ذکر کرد.

زارعی‌کوشا با بیان اینکه از ظرفیت 400 مدرسه برای اسکان نوروزی در سطح استان استفاده شده خاطرنشان کرد: درصدد هستیم تا ظرفیت زائرپذیری مدارس قم افزایش پیدا کند و آموزش و پرورش بتواند پاسخگوی اسکان زائران بیشتری باشد.

وی در پایان یادآور شد: خدمات‌دهی به زائران در زمینه اسکان، هر سال نسبت به گذشته بهتر می‌شود که این موفقیت با استفاده بهتر از ظرفیت‌ها به دست می‌آید.

انتهای پیام/78003/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول