اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

اسکان فرهنگیان از مرز 28 هزار نفر گذشت

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: اسکان فرهنگیان در ایام تعطیلات نوروزی از مرز 28 هزار و 751 نفر در استان اردبیل گذشت.

اسکان فرهنگیان از مرز 28 هزار نفر گذشت

احمد محمود‌زاده دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: از اول فروردین ماه تا 11 فروردین ماه در ستادهای اسکان فرهنگیان استان اردبیل بیش از 54 هزار و 627 نفر روز اسکان صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت 5 هزار و 340 خانوار فرهنگی به استان اردبیل مراجعه کرده و از تسهیلات نوروزی در نظر گرفته شده استفاده کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه در 19 منطقه آموزشی 82 مدرسه با 640 کلاس درس در خدمت فرهنگیان است، گفت: ستادهای اسکان ما تا 15 فروردین ماه در خدمت هموطنان است و ما با 50 درصد تخفیف به فرهنگیان ارائه خدمات می‌کنیم.

محمود‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود به فرا رسیدن یوم‌الله 12 فروردین سالروز استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و یادآور شد: در این روز ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی متجلی شد و ملت ایران با تدبیر عالمانه امام راحل حاکمیت اسلام را بار دیگر با تمام شاکله خود به ثمر نشاندند.

این مسئول از 12 فروردین به عنوان روز همیشه ماندگار تاریخ پر فراز و نشیب جمهوری اسلامی ایران و یوم به بلوغ رسیدن اندیشه سیاسی و اعتقادی ملت ایران یاد کرد و افزود: در 12 فروردین برای همیشه به حاکمیت نظام استکباری پایان داده شد و در این روز شاهد بیعت مجدد امت با ولایت بودیم که به افسون ساحران و جادوگران نیز پایان داده شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل با گرامیداشت سال حماسه سیاسی و اقتصادی بزرگترین تبلور این خواسته مقام معظم رهبری را مشارکت همه جانبه در انتخابات پیش‌رو و نقطه اتصال ارزش‌ها و معنویت‌ها توصیف کرد و بیان داشت: امیدواریم بیش از هر زمان دیگر در سال جاری بتوانیم احکام نورانی اسلامی را برقرار کنیم.

انتهای پیام/62002/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول