اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج:

بخش‌های مختلف شهرداری کرج در روز طبیعت در حالت آماده‌باش هستند

مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج از آماده‌باش نیروهای خدمات‌رسان این سازمان در آستانه روز طبیعت خبر داد.

بخش‌های مختلف شهرداری کرج در روز طبیعت در حالت آماده‌باش هستند

عباس زارع امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: شهرداری کرج برای ارائه خدمات و ایفای نقش مناسب در برگزاری روز طبیعت آمادگی کامل دارد.

وی ادامه داد: با توجه به روز طبیعت و اوج حضور مردم در طبیعت و فضاهای سبز لذا در این روز کارکنان شهرداری فعال‌تر از گذشته در ارائه خدمات به مردم آماده هستند.

این مسئول از تمام مدیران مناطق و سازمان‌های خدمات‌رسان خواست تا با تلاش ویژه و مشارکت هر چه بیشتر مردم بسترهای لازم برای برگزاری باشکوه و بی‌مشکل روز طبیعت را مهیا کنند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج در ادامه سخنان خود با تشریح نقاط پرتراکم مورد استقبال شهروندان در روز طبیعت اظهار داشت: رودخانه حصار و سرجو، باغات و پارک‌های جهان‌شهر، جاده محمدشهر و باغات چمن، دره آتشگاه و پارک جهان‌نما به غیر از پارک‌های سطح شهر شاهد بیشترین حضور مردم خواهند بود.

زارع تصریح کرد: آماده‌سازی سرویس‌های بهداشتی، توزیع کیسه‌های زباله در پارک‌ها و بوستان‌ها، آماده‌باش کامل نیروهای فضای سبز و حفاظتی برگزاری جنگ‌های شادی در پارک‌ها، چاپ و توزیع بروشورهای آموزشی، آماده‌سازی آبخوری‌ها و پیش‌بینی تانکرهای آب از جمله اقدامات این سازمان در روز طبیعت است.

انتهای پیام/2302/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول