اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 8 قم عنوان کرد

تجهیز ویژه بوستان غدیر برای روز طبیعت

شهردار منطقه هشت قم گفت: بوستان غدیر با 150 هکتار مساحت به صورت ویژه برای روز طبیعت تجهیز شده است.

تجهیز ویژه بوستان غدیر برای روز طبیعت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری شهرداری قم، سیدعبدالله سلیمانی‌صرمی با اشاره به فرا رسیدن 13 فروردین و روز طبیعت اظهار کرد: منطقه هشت شهر قم آمادگی کاملی برای استقبال از شهروندان و مسافران در روز طبیعت دارد.

وی ادامه داد: تجهیز 42 چشمه سرویس بهداشتی، تأمین آب بهداشتی و مایع دستشویی و تعمیر و نصب شیرآلات جدید در سرویس‌های بهداشتی بوستان‌ها از جمله اقدامات شهرداری منطقه هشت برای 13 فروردین است.

شهردار منطقه هشت قم با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی ویژه‌ای برای روز طبیعت در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: برپایی ایستگاه نقاشی کودکان، قرائت قرآن و اهدای جایزه به افراد برتر و جایگاه ساخت بادبادک بخشی از این فعالیت‌ها هستند.

وی تصریح کرد: در ایستگاه ساخت بادبادک همه وسایل لازم برای ساخت این وسیله در اختیار کودکان و والدین قرار می‌گیرد و پس از آن مسابقه‌ای میان شرکت‌کنندگان برگزار خواهد شد.

سلیمانی‌صرمی با بیان اینکه بسته‌هایی حاوی کیسه زباله و فرم نظرسنجی در ورودی پردیسان میان شهروندان توزیع خواهد شد، اذعان داشت: در این فرم‌ها قید شده است که در پایان روز کیسه‌های حاوی زباله به همین مکان تحویل داده شده و در مقابل هدایایی در اختیار افراد خردسال خانواده قرار می‌گیرد.

شهردار منطقه هشت قم از نصب وسایل بازی جدید در بوستان‌های پردیسان خبر داد و افزود: دو غرفه نیز در روز طبیعت به فروش مایحتاج ضروری خانواده‌ها خواهند پرداخت؛ ضمن اینکه بنرها و تابلوهایی با مضامین هدایت شهروندان و توصیه‌های اجتماعی و شهری نیز در گوشه و کنار منطقه هشت به ویژه بوستان‌های این منطقه نصب شده است.

وی با بیان اینکه بوستان غدیر با 150 هکتار مساحت مکان اصلی استقرار خانواده‌ها در روز 13 فروردین خواهد بود، ابراز کرد: با این حال 9 بوستان دیگر پردیسان هم پذیرای خانواده‌هایی هستند که قصد دارند روز طبیعت را بیرون از منزل بگذرانند.

سلیمانی‌صرمی در پایان اذعان داشت: سیستم‌های صوتی و روشنایی بوستان غدیر و سایر پارک‌ها هم تجهیز شده است؛ ضمن اینکه برپایی نماز جماعت در مسجد و نمازخانه بوستان غدیر در روز طبیعت در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/2258/ذ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول