اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

15 تا 17 فروردین سال‌جاری صورت می‌پذیرد

حضور منطقه آزاد ارس در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری AITF باکو

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از حضور منطقه آزاد ارس در نمایشگاه بین‌المللی توریسم و سفر AITF باکو از 15 تا 17 فروردین خبر داد.

حضور منطقه آزاد ارس در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری AITF باکو

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، صادق نجفی اظهار کرد: همزمان با اتمام برنامه‌های نوروزی منطقه آزاد ارس گروهی از آژانس‌های گردشگری، آموزشگاه ها و موسسات صنایع دستی، سرمایه‌گذاران پروژه‌های گردشگری و فعالان این صنعت در نمایشگاه گردشگری باکو حضور خواهند داشت.

وی گفت: در این نمایشگاه که با حضور بیش از 50 کشور دنیا در شهر باکو برگزار می‌شود، منطقه آزاد ارس نیز به معرفی توانمندی‌های خود در حوزه گردشگری و صنایع وابسته به آن می‌پردازد.

نجفی تصریح کرد: حضور در کشور آذربایجان نیز به عنوان یکی از کشورهای هدف منطقه آزاد ارس مورد توجه بوده و نقش این منطقه در توسعه مناسبات اقتصادی و تجاری بیش دو کشور روز به روز پررنگ‌تر می‌شود.

وی با اشاره به تحولات اخیر در توسعه زیرساخت‌های لازم برای سهولت سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف فعالیتی این منطقه گفت: تحولات بزرگی در حوزه توسعه صنعت گردشگری و فراهم کردن خدمات هتلینگ در قالب احداث هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، مراکز تجاری، خدماتی، تفریحی و ورزشی روی داده و در حال گسترش است.

منطقه آزاد ارس علاوه بر یک محدوده متصل در جلفا (مرز نخجوان)، دارای سه محدوده منفصل در نورودوز (مرز ارمنستان)، خداآفرین (جانانلو) و محدوده قلی بیگلو در مرز آذربایجان است.

انتهای پیام/60002/ر/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول