اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی فرهنگیان فارس خبر داد

رشد 21 درصدی اسکان مهمانان نوروزی در مدارس فارس

دبیر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی فرهنگیان فارس از رشد 21 درصدی اسکان مهمانان نوروزی در مدارس فارس نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.

رشد 21 درصدی اسکان مهمانان نوروزی در مدارس فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، خدابخش شهبازی با اشاره به پذیرش و اسکان بیش از 2 میلیون و 260 هزار نفرروز تا صبح روز چهارشنبه چهاردهم فروردین ماه جاری در فارس اظهار داشت: سال گذشته تا پایان کار ستادهای اسکان فرهنگیان بیش از یک‌میلیون و 800 هزار نفرروز در مدارس فارس اسکان داده شدند.

دبیر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی فرهنگیان فارس به شروع زودهنگام سفرهای نوروزی به این استان اشاره و تصریح کرد: کار ستادهای اسکان فرهنگیان در فارس دو روز زودتر از سال گذشته آغاز شد.

شهبازی با توجه به تعطیلی مدارس در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه پیش‌بینی کرد که میزان آمار اسکان میهمانان نوروزی در فارس در این دو روز رشد قابل توجهی داشته باشد.

رئیس اداره تعاون و رفاه فرهنگیان فارس به فعالیت ستادهای اسکان تا روز جمعه شانزدهم فروردین ماه جاری اشاره کرد و گفت: تمهیداتی اندیشیده شده است که عصر این روز آموزشگاه‌هایی که اسکان فرهنگیان را برعهده داشته‌اند برای ورود دانش‌آموزان در روز شنبه 17 این ماه آماده شوند.

شهبازی در مورد آخرین آمار اسکان مهمانان نوروزی بیان کرد: تا صبح روز چهار‌شنبه چهاردهم فروردین ماه 755 هزار و 654 مسافر در قالب 146 هزار و 381 خانواده فرهنگی و همچنین 27 هزار و 699 مسافر در قالب 149 هزار و 994 خانواده از دیگر اقشار و در مجموع 905 هزار و 648 مسافر در قالب 174 هزار و 080 خانواده و 2 میلیون و 264 هزار و 120 نفرروز در مدارس و اماکن متعلق به آموزش و پرورش فارس اسکان داده شده‌اند.

انتهای پیام/2448/ت/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول