اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دمای 37 درجه

گرما گردشگران خوزستانی را به آب‌تنی واداشت / ترافیک در محورهای ارتباطی رودخانه‌ها

در دما و گرمای 37 درجه در شهرهای شمالی خوزستان، گردشگران باقیمانده در این شهرها مجبور به حضور در کنار ساحل رودخانه‌ها شدند و از گرمای هوا به خنکای رودخانه پناه آوردند.

گرما گردشگران خوزستانی را به آب‌تنی واداشت / ترافیک در محورهای ارتباطی رودخانه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، گرمای هوا در شهرهای شمالی خوزستان یکباره و بی‌سابقه افزایش یافته است؛ به نحوی که گردشگران حاضر در این شهرها به سواحل رودخانه پناه بردند و خود را به خنکای آب رودخانه‌های خوزستان سپردند؛ در شهرهای شوشتر، گتوند، دزفول، شوش، شوشتر و ... سواحل رودخانه از ساعتی پیش به شدت پرتردد شده است و ترافیک در این محورها زیاد است.

در شهرستان شوشتر در مسیر بلوار شهید شرافت منتهی به بند میزان و میدان باطنی منتهی به رودخانه شطیط ترافیک سنگین گزارش شده و در پارک داریون قسمت ساحلی نیز حضور گردشگران بسیار چشمگیر است.

در شهرستان دزفول نیز گردشگران زیادی که هنوز در این شهرستان حضور دارند، برای رهایی از گرمای هوا به ساحل رودخانه دز در پارک علی‌کله پناه آورده‌اند.

براین اساس، تاکنون دمای 37 درجه در روزهای نخستین سال در شهرهای شمالی خوزستان تجربه نشده است و این خود باعث تعجب گردشگران و مردم این استان شده است.

پیش‌بینی‌ها براین مهم دلالت دارد که گرمای هوا به دلیل حرکت سامانه‌ای باران‌زا در استان مستقر شده است و از روزهای آینده باران در استان به همراه کاهش محسوس دما اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام/72006/ذ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول