اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مدیریت بحران خراسان شمالی تأکید کرد

پرهیز مسافران نوروزی از اطراق در حاشیه رودخانه‌های خراسان شمالی

مدیرکل مدیریت بحران خراسان شمالی با اشاره به ناپایداری‌های هوا بر پرهیز مسافران نوروزی از اطراق در حاشیه رودخانه‌های این استان تأکید کرد.

پرهیز مسافران نوروزی از اطراق در حاشیه رودخانه‌های خراسان شمالی

غلام‌رضا عوض‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه در پی بارش‌ باران در روزهای گذشته در بسیاری از رودخانه‌های این استان سیلاب جاری شده است، اظهار داشت: بر اساس گزارش‌های هواشناسی استان، ناپایداری و برودت هوا تا فردا تداوم خواهد داشت.

مدیرکل مدیریت بحران خراسان شمالی با بیان اینکه باید خانواده‌ها مراقب فرزندان خود بوده تا خدای ناخواسته حادثه‌ای برای آنان روی ندهد، ادامه داد: مسافران نوروزی برای مصون ماندن از هرگونه آسیب در کنار رودخانه‌ها و مناطق سیل‌گیر مستقر نشوند.

به گفته عوض‌زاده، در پی بارش متناوب باران همراه با وزش باد و رگبار، رعد و برق، مسافران نوروزی تمهیدات لازم را برای جلوگیری از خسارت بیندیشند و نکات ایمنی را رعایت کنند.

وی با اشاره به اینکه در آستانه نوروز امسال نیز در پی بروز کولاک در گردنه‌های اسدلی و امین‌الله حدود یک‌هزار و 500 خودرو گرفتار نجات یافتند، گفت: اعضای مدیریت بحران استان نیز در طول این ایام و در طی سال به حال آماده‌باش هستند.

مدیرکل مدیریت بحران خراسان شمالی اضافه کرد: تمام اقدامات لازم به منظور اسکان مسافران به هنگام حوادث در سطح استان پیش‌بینی شده است.

خراسان شمالی در مسیر دو قطب زیارتی شرق کشور مشهد مقدس و قطب سیاحتی شمال قرار دارد. این استان از جمله استان‌های کوهستانی کشور به شمار می‌رود.

انتهای پیام/63002/ذ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول