اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان خبر داد

اسکان 206 هزار نفر روز مهمان نوروزی در کردستان

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از اسکان 206 هزار نفر روز مهمان در مراکز اقامتی و اسکان آموزش و پرورش استان از آغاز تعطیلات نوروزی تا کنون خبر داد.

اسکان 206 هزار نفر روز مهمان نوروزی در کردستان

خسرو ساکی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج با بیان اینکه تا پایان روز 13 فروردین امسال 82 هزار و 400 نفر مهمان در قالب 17 هزار و 45 خانوار در مراکز اقامتی آموزش و پرورش استان اسکان یافته‌اند، اظهار کرد: اسکان مهمانان نوروزی در مراکز آموزش و پرورش نسبت به تعطیلات نوروز سال گذشته 100 درصد رشد داشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان به اختصاص بیش از 200 مدرسه به منظور اسکان مسافران نوروزی اشاره کرد و گفت: بیشترین مسافران نوروزی ورودی استان به ترتیب مربوط به آموزش و پرورش ناحیه یک‌ و دو سنندج و شهرستان‌های بانه و مریوان بوده است.

ساکی بیان کرد: باشگاه فرهنگیان سنندج و هفت خانه معلم فعال نیز با ظرفیت بیش از 400 تخت علاوه بر مدارس در راستای اسکان مهمانان نورزی در سطح استان فعال بوده‌اند.

به گفته وی، مدارس و مراکز اقامتی آموزش و پرورش کردستان تا پایان تعطیلات آمادگی پذیرش مسافران نوروزی را داشته و در زمینه تأمین مکان برای مهمانان نوروزی کوچکترین مشکل و محدودیتی وجود ندارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان به آمار اسکان مهمانان نوروزی در سال گذشته در شهرهای مختلف استان اشاره کرد و گفت: در نوروز امسال بیش از 8 هزار و 510 خانوار برابر با 40 هزار و 751 نفر مسافر در مدارس استان اسکان داده شدند.

ساکی در پایان با اشاره به آمار اسکان مهمانان نوروزی در مراکز آموزش و پرورش در سال گذشته در این استان تصریح کرد: در مجموع 101 هزار و 877 نفر روز مهمانان نوروزی در مدارس و دیگر اماکن آموزش و پرورش استان در نوروز 91 اسکان داده شدند.

انتهای پیام/79002/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول