اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم عنوان کرد

ارائه خدمات اطلاع‌رسانی به 760 هزار مسافر نوروزی

مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم گفت: پست‌های 15گانه اطلاع‌رسانی قم از ابتدای تعطیلات تا 13 فروردین ماه سال جاری شاهد مراجعه 760 هزار مسافر نوروزی بودند.

ارائه خدمات اطلاع‌رسانی به 760 هزار مسافر نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری شهرداری قم، علی حاجی‌رضا با اشاره به عملکرد ستادهای اطلاع‌رسانی قم طی نوروز 92 اظهار کرد: روزانه افراد زیادی به این ستادها مراجعه کرده و از راهنمایی‌ها، بروشورها و نقشه‌های موجود در این اماکن استفاده کردند.

وی افزود: پست‌های 15گانه اطلاع‌رسانی قم از ابتدای تعطیلات تا 13 فروردین ماه سال جاری شاهد مراجعه 758 هزار و 900 نفر بودند.

مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم از فعالیت یک‌هزار و 525 نفر روز در پست‌های اطلاع‌رسانی قم طی نوروز امسال خبر داد و گفت: طی این مدت 680 هزار نسخه بروشور راهنما در میان مسافران توزیع شده است.

وی ادامه داد: در تعطیلات نوروز امسال 570 هزار و 457 نسخه نقشه راهنما هم در میان مسافران و زائران نوروزی قم توزیع شده که نقش مهمی در راهنمایی و هدایت صحیح آن‌ها در جاده‌ها و خیابان‌های قم داشته است.

انتهای پیام/2258/ر/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول