اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در میان دانشگاه‌های علوم پزشکی کاشان صورت گرفت

رتبه پنجم علوم پزشکی کاشان در ثبت اطلاعات پرونده سلامت

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان از کسب رتبه پنجم کشوری این دانشگاه در ثبت اطلاعات پرونده الکترونیک سلامت ایرانیان خبر داد.

رتبه پنجم علوم پزشکی کاشان در ثبت اطلاعات پرونده سلامت

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، سید علیرضا مروجی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی کاشان بعد از دانشگاه‌های شاهرود، اردبیل، زنجان و مازندران موفق به کسب رتبه پنجم در بین دانشگاه‌های کشور در زمینه ثبت اطلاعات پرونده الکترونیک سلامت شده است.

وی با اشاره به پیشرفت 73 درصدی ثبت اطلاعات پرونده الکترونیک سلامت در شهرستان کاشان بیان داشت: تا کنون 209 هزار و 943 نفر در سامانه سلامت ایرانیان در شهرستان کاشان ثبت نام شدند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در ادامه از اجرای طرح پایلوت سراسری غربال‌گری فشار خون به صورت رایگان در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل توسط این دانشگاه خبر داد و افزود: طرح رایگان سراسری غربال‌گری فشار خون برای نخستین بار در کشور توسط دانشگاه علوم پزشکی کاشان به صورت پایلوت در شهرستا‌ن‌های کاشان و آران و بیدگل اجرا می‌شود.

مروجی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود برای اجرای این طرح بتوان با استفاده از تمامی دستگاه‌های دو شهرستان و مشارکت دانشگاه و نظام پرستاری، دانشگاه پرستاری و مراکز بهداشتی درمانی شهرستان کاشان و آران و بیدگل، غربال‌گری فشار خون مراجعه‌کنندگان به این مراکز به صورت رایگان انجام شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان همراه داشتن کارت ملی برای مراجعه کنندگان به مراکز درمانی را الزامی دانست و یادآور شد: اجرای طرح پایلوت سراسری غربال‌گری فشار خون برای افراد بالای 30 سال در مناطق شهری کاشان و آران و بیدگل اجرا می‌شود.

وی متذکر شد: اجرای طرح پایلوت سراسری غربال‌گری فشار خون در شهرستان کاشان و آران و بیدگل توسط دانشگاه علوم پزشکی کاشان از 18 فروردین ماه جاری در مراکز درمانی بهداشتی این دو شهرستان آغاز می‌شود.

انتهای پیام/2406/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول