اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان:

امدادرسانی هلال‌احمر تا 17 فروردین ادامه می‌یابد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان از حضور تیم‌های امداد و نجات جمعیت در جاده‌های استان خبر داد و گفت: امدادرسانی این نیروها در جاده‌ها تا 17 فروردین ادامه می‌یابد.

امدادرسانی هلال‌احمر تا 17 فروردین ادامه می‌یابد

علی طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به آغاز اجرای طرح نوروزی این جمعیت از 25 اسفند ماه اظهار داشت: این طرح تا 17 فروردین ادامه می‌یابد.

وی به استقرار 14 آمبولانس در ایستگاه‌های هلال‌احمر اشاره کرد و افزود:‌ در این ایستگاه‌ها هفت دستگاه خودروی نجات و شش دستگاه خودروی کمک‌دار هم مستقر شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان به وجود دو دستگاه آرگو با یک فروند بالگرد در پایگاه‌های جمعیت هلال‌احمر اشاره و تصریح کرد: نیروهای هلال‌احمر با کمک گرفتن از این امکانات اقدام به امدادرسانی به مسافران نیازمند در طول ایام نوروز کرده است.

* امدادرسانی به 205 نفر توسط هلال‌احمر

وی به امدادرسانی به 47 مورد تصادف توسط نیروهای جمعیت هلال‌احمر اشاره و تصریح کرد: از آغاز اجرای طرح نوروزی تا پایان روز 14 فروردین ماه نیروهای این جمعیت به 205 نفر امدادرسانی کردند.

طاهری تعداد مصدومان انتقالی با استفاده از امکانات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان را 21 نفر اعلام کرد و افزود: تعداد مراجعان سرپایی به پایگاه‌های هلال‌احمر 139 نفر است.

* 72 تیم در جاده‌ها مستقر هستند

وی تعداد تیم‌های شرکت‌کننده در عملیات‌های امداد و نجات را 72 تیم عنوان و اضافه کرد: نیروهای جمعیت هلال‌احمر شامل سه گروه امدادرسان، نجات‌گر و امدادگر هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان تعداد اعضای تیم‌های حاضر در عملیات‌ها را 264 نفر اعلام کرد.

* پایان طرح راهنمای گردشگر در جاده‌ها

وی به پایان طرح هلال‌احمر در مورد حضور تیم‌های راهنمای گردشگر اشاره و اضافه کرد: این طرح از 24 اسفند ماه سال گذشته آغاز و در 14 فروردین ماه به پایان رسیده است.

طاهری تعداد تیم‌های مستقر در ورودی و خروجی شهرهای استان زنجان و اماکن تاریخی را 14 تیم عنوان کرد.

وی از مراجعه 86 هزار و 386 نفر به تیم‌های راهنمای گردشگری خبر داد و گفت: هفت ایستگاه سلامت جمعیت هلال احمر هم در جاده‌های استان مستقر شده‌اند.

* مراجعه بیش از 15 هزار نفر به ایستگاه‌های سلامت

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان تعداد مراجعان به ایستگاه‌های سلامت را 15 هزار و 887 نفر  عنوان و اضافه کرد: بیش از 8 هزار نفر هم به هفت خیمه نماز برگزار شده، مراجعه کردند.

وی افزود: در طول ایام نوروز 7 هزار و 466 نفر به هفت ایستگاه‌ فضاهای ایجاد شده برای کودکان مراجعه کردند.

* توزیع بیش از 250 هزار بروشور و کاتالوگ در بین مسافران

طاهری به توزیع 257 هزار و 537 مورد انواع بروشور، کاتالوگ و سی‌دی‌های آموزشی در بین مسافران اشاره و تاکید کرد: این بروشورها در راستای معرفی استان در بین مسافران توزیع شده است.

انتهای پیام/73004/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول