اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل خراسان شمالی خبر داد

ترافیک نیمه سنگین در محورهای خراسان‌شمالی/ مسافران نوروزی در حال بازگشت

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان‌شمالی ترافیک در محورهای ارتباطی این استان را نیمه سنگین اعلام کرد.

ترافیک نیمه سنگین در محورهای خراسان‌شمالی/ مسافران نوروزی در حال بازگشت

سعید سبحانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد در عین حال تصریح کرد: هم اکنون عمده ترافیک در محورهای استان مربوط به محور جنگل گلستان در غرب و محور فاروج در شرق استان است.

وی با اشاره به حجم ترددها که مربوط به بازگشت مسافران بوده به عموم مسافران توصیه کرد تا به قوانین راهنمایی و رانندگی توجه کرده تا از بروز حوادث رانندگی جلوگیری شود.

سبحانی همچنین عمده علل تصادفات در محورهای استان را به خاطر شتاب و خواب آلودگی رانندگان برشمرد.

وی یادآور شد: واژگونی‌های خودروها نیز بیشترین سوانح رانندگی را در محورهای استان به خود اختصاص داده که ناشی از شتاب و خواب آلودگی است. مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان شمالی  همچنین به بروز سانحه تأسف‌بار رانندگی در بالا دست پلیس راه بجنورد اشاره کرد و گفت: در یک سانحه مرگبار رانندگی که بر اثر برخورد تریلر با پراید صورت گرفت دو نفر از سرنشینان خودرو که زن و شوهر بودند جان باختند.

وی توضیح داد: در همان ابتدا مادر خانواده پس از اعزام به بیمارستان جان خود را از دست داد و پدر نیز که برای درمان به بیمارستان بجنورد اعزام شده بود، پس از چند روز دست و پنجه نرم کردن با مرگ، بر اثر شدت صدمات وارده جان خود را از دست داد.

سبحانی تنها بازمانده این سانحه مرگبار را دختری سه ساله به نام مهسا دانست و گفت: اکنون حال عمومی این دختر بچه سه ساله خوب بوده و نزد بستگان خویش نگهداری می‌شود.

به گزارش فارس، راننده تریلر که 100 درصد مقصر این سانحه مرگبار رانندگی بوده با تشکیل پرونده‌ای اکنون در اختیار مراجع قضایی قرار دارد.

خراسان شمالی در مسیر دو قطب زیارتی شرق کشور مشهد مقدس و قطب سیاحتی شمال قرار دارد.

انتهای پیام/63002/ق30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول