اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای طرح نوروزی انجام شد

امدادرسانی هلال احمر به 147 مصدوم جاده‌ای در خراسان شمالی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: 147 مصدوم جاده‌ای توسط امداد و نجات هلال احمر استان امدادرسانی شد که 86 نفر به بیمارستان انتقال و 61 نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

امدادرسانی هلال احمر به 147 مصدوم جاده‌ای در خراسان شمالی

حامد سجادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: طرح نوروزی هلال احمر استان از 24 اسفند سال گذشته آغاز و تا 16 فروردین ادامه داشت که این جمعیت در عملیات‌های امدادرسانی مختلف حضور داشته است.

وی مجموع حوادث به وقوع پیوسته در همین مدت را 220 مورد اعلام کرد و گفت: دو مورد از این حوادث برف و کولاک، 81 مورد جاده‌ای، 134 مورد خدمات حضوری و شهری نیز سه مورد بوده است.

سجادی اظهار کرد: همچنین مجموع حادثه دیدگان یک هزار و 991 نفر بوده که 39 نفر در برف و کولاک، 437 نفر در سوانح جاده‌ای، 468 نفر خدمات حضوری و 47 نفر در مناطق شهری شامل شدند.

وی مجموع آسیب دیدگان حوادث را در مجموع یک هزار و 986 نفر اعلام کرد و گفت: هلال احمر به 39 نفر آسیب دیده برف و کولاک، 423 نفر در جاده، یک هزار و 468 نفر خدمات حضوری و 46 نفر در مناطق شهری خدمات رسانی کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی با اشاره به اینکه در مجموع 183 نفر در حوادث توسط هلال احمر استان نجات یافتند، افزود: از این تعداد یک نفر در برف و کولاک، 147 نفر در حوادث جاده‌ای و 27 نفر در قالب حضوری از خدمات هلال احمر برخوردار و نجات یافتند.

وی همچنین شمار افراد اسکان داده شده توسط هلال احمر استان را نیز در همین مدت 465 نفر اعلام کرد و گفت: 27 نفر در برف و کولاک، 17 نفر در جاده، 421 نفر به صورت حضوری از خدمات هلال احمر برخوردار شدند.

به گزارش فارس، خراسان شمالی در مسیر قطب سیاحتی و زیارتی کشور قرار دارد.

انتهای پیام/63002/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول