اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی کهگیلویه عنوان کرد

کشف 247 مورد تخلف صنفی در کهگیلویه

رئیس مجمع امور صنفی کهگیلویه گفت: در ایام تعطیلات نوروز، گشت سیار مجمع امور صنفی با پایش بازار تعداد 247 مورد تخلف صنفی را کشف و 131 مورد از این تخلفات برای صدور رای به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

کشف 247 مورد تخلف صنفی در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، طرح  تشدید بازرسی و‌ نظارت بازار در آستانه سال نو و افتتاح نمایشگاه بهاره در راستای تنظیم بازار به محوریت مجمع امور صنفی شهرستان کهگیلویه به اجرا درآمد.

عین الله اخوان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: تیم بازرسی امور صنفی از دهه آخر سال گذشته تا پایان تعطیلات نوروزی در سطح شهرستان‌های کهگیلویه، چرام و لنده بازار را رصد کردند.

رئیس مجمع امور‌ صنفی کهگیلویه نقش شهروندان در اجرای موفق طرح را خوب ارزیابی کرد و گفت: در این مدت یک هزار و 65 مورد شکایت از سوی مردم گزارش شد.

وی با بیان اینکه پایش بازار همه روزه از سوی ماموران بازرسی این مجمع صورت گرفت ابراز داشت: تعداد 247 مورد تخلف در امورات صنفی کشف شده است.

رئیس مجمع امور صنفی کهگیلویه، ارزش ریالی این تخلفات را بالغ بر 162 میلیون ریال بر‌آورد کرد.

اخوان تخلفات مکشوفه را در حوزه شهرستان‌های کهگیلویه، چرام و لنده دانست و افزود: هر‌گونه تخلف در بازار موجب تضییع حقوق شهروندان می‌شود و باید با متخلفان برخورد جدی صورت گیرد.

این مسئول حوزه صنفی در ادامه گفت: 131 مورد از تخلفات کشف شده برای پیگیری قانونی به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

وی با تاکید بر اینکه این مجمع حامی حقوق مردم در امور صنفی است، یادآور شد: 97 صنف متخلف مربوط به هفته اول سال 92 بوده و برای آن‌ها پرونده تخلف صادر شد.

اخوان خاطر‌نشان کرد: گشت سیار با تیم نظارتی در ایام تعطیلات به صورت ویژه کنترل بازار را بر عهده داشتند و برای اجرای طرح تمهیدات لازم در این زمینه صورت گرفت.

انتهای پیام/82016/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول