اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری محقق شد

تعمیر و تجهیز سالن‌های ورزشی عسلویه و نخل تقی

رئیس اداره تربیت بدنی عسلویه از تعمیر و تجهیز سالن‌های ورزشی عسلویه و نخل تقی از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری خبر داد.

تعمیر و تجهیز سالن‌های ورزشی عسلویه و نخل تقی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، همت نظامات ظهر امروز در بازدید از اماکن ورزشی عسلویه اظهار کرد: دولت نهم و دهم در امر توسعه زیرساخت‌های ورزشی در منطقه عسلویه اهتمام خاصی داشته است.

وی افزود: بهسازی و بازسازی اماکن ورزشی در دستور کار قرار دارد و برای افزایش کیفیت اماکن ورزشی تلاش زیادی انجام می‌گیرد.

رئیس اداره تربیت بدنی عسلویه از تعمیر و تجهیز سالن‌های ورزشی عسلویه و نخل تقی از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری خبر داد.

نظامات به اعتبار تخصیص داده شده به سرانه ورزش عسلویه اشاره کرد و گفت: با سفر مقام معظم رهبری به منطقه 2 میلیارد ریال اعتبار به ورزش شهرستان اختصاص داده شد که سهم عسلویه از این مقدار 1/1 میلیارد ریال بود.

وی افزود: در مورد سالن‌های ورزشی عسلویه و نخل تقی با توجه به اینکه نیاز به تعویض کفپوش و تعمیرات جانبی بود مبلغ 600 میلیون ریال به سالن شهر نخل تقی و 500 میلیون ریال نیز به سالن شهر عسلویه اختصاص یافت که هم‌اکنون سالن‌های ورزشی عسلویه و نخل تقی پس از رفع نواقص مورد استفاده ورزشکاران قرار گرفته است.

نظامات با بیان اینکه در سیستم روشنایی نیاز به تعمیرات بود، اظهار کرد: پس از تعویض کفپوش و تعمیرات سقف سالن‌ها از نظر سیستم روشنایی با مشکل مواجه شدیم که پس از رایزنی‌های مداوم این نقیصه نیز با اعتبار 200 میلیون ریال برطرف خواهد شد.

رئیس اداره تربیت بدنی عسلویه تصریح کرد: تاکنون این بودجه در اختیار تربیت بدنی قرار داده نشده است که امیدواریم مسئولان ذی‌ربط در این زمینه ما را یاری دهند تا بدون هیچ دغدغه‌ای بتوانیم برنامه‌های آتی خود را به نحو احسن به مرحله اجرا درآوریم.

وی همچنین با تقدیر از زحمات و تلاش‌های صورت گرفته یزدانشناس فرماندار سابق در راستای توسعه ورزش منطقه به ارتقای بخش عسلویه به شهرستان اشاره کرد و افزود: یزدانشناس توجه ویژه‌ای به ورزش و توسعه آن به‌ ویژه در منطقه عسلویه داشت و تخصیص اعتبار 1/1 میلیارد ریالی از محل مصوبات سفر مقام معظم رهبری به منطقه گویای این ادعاست.

نظامات ادامه داد: با توجه به اینکه بخش عسلویه به شهرستان ارتقا یافته است و تقسیم اعتبارات مستقیماً به شهرستان تخصیص داده می‌شود می‌توان به توسعه زیرساخت‌های ورزشی در منطقه امیدوار بود.

وی گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های مدون بتوانیم خلأ موجود در حیطه ورزش را برطرف کنیم.

انتهای پیام/2451/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول