اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مرکز بهداشت شوش:

لزوم ارتقای سطح آموزش‌های همگانی در مورد فشارخون مزمن

سرپرست مرکز بهداشت شوش گفت: فشارخون مزمن سلامت انسان را تهدید می‌کند و به این دلیل همه باید درباره این بیماری اطلاعات کافی داشته باشند و برای کنترل آن برنامه‌ریزی کنند.

لزوم ارتقای سطح آموزش‌های همگانی در مورد فشارخون مزمن

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، علی امیدوار پیش از ظهر امروز بعد از نواختن زنگ سلامت در این شهرستان اظهار کرد: سلامت اصلی‌ترین مسئله‌ در جامعه است که باید مدنظر باشد و در این باره بسیار برنامه‌ریزی می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه برای تحقق سلامت در جامعه باید به مسائل مختلفی توجه کرد، افزود: سلامت جسمی و روانی اصلی‌ترین نوع سلامت است که باید برای حصول آنها برنامه‌ریزی کرد.

امیدوار با اشاره به اینکه رعایت نکات بهداشتی بسیار می‌تواند در بخش سلامت موثر باشد، گفت: رعایت نکات بهداشتی در زندگی روزمره باعث می‌شود تا با صرف هزینه‌هایی بسیار کم سلامت خود را حفظ کنیم و در این راستا باید بسیار به این نکات و هشدارها توجه کرد.

وی تاکید کرد: فشارخون یکی از این مسائلی است که سلامت انسان را تهدید می‌کند و به این دلیل این موضوع به عنوان شعار هفته سلامت امسال معرفی شده است.

امیدوار با اشاره به اینکه باید در راستای ارتقای سطح سلامت در جامعه تلاش کنیم، افزود: تنها با ارتقای سطح آموزش‌های همگانی می‌توانیم در جامعه توجه به بخش سلامت را جدی‌تر پیگیری کنیم.

وی تاکید کرد: همه مردم باید در راستای ارتقای سطح سلامت تلاش کنند و در این راستا نیازمند فرهنگ‌سازی از سوی خانواده‌ها هستیم.

سرپرست مرکز بهداشت شوش تاکید کرد: فرهنگ‌سازی خانواده‌ها در ارتقای سطح بهداشت روانی و سلامت جسمی موثر است و به این دلیل باید در این زمینه تلاش بیشتری را به کار بست.

انتهای پیام/72006/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول