اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ارشاد گلستان:

تکریم هنرمندان ویژگی کارکنان ارشاد است

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با بیان اینکه هنرمندان هدایتگر جامعه هستند، گفت: تکریم آنها ویژگی برجسته کارکنان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان هاست.

تکریم هنرمندان ویژگی کارکنان ارشاد است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ابوالحسن امامی پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه هماهنگی کارشناسان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان و کارشناسان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرگان در سال 1392 در سالن کنفرانس این اداره کل اظهار داشت: کارشناسان اداره ارشاد شهرستان گرگان باید این رویه را در دستور کار خویش قرار دهند.

وی با بیان اینکه کمتر از یک ماه از زمان تاسیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرگان می گذرد، افزود: واحدها و کارشناسان اداره کل ارشاد اسلامی استان گلستان و اداره ارشاد گرگان برای خدمات رسانی مطلوب به جامعه هدف باید با یکدیگر تعامل سازنده داشته باشند.

پشتکار لازمه خدمت صادقانه است

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان تصریح کرد: جامعه هدف ادارات ارشاد اسلامی ترکیبی از هنرمندان و سایر افراد جامعه هستند.

امامی، پشتکار را لازمه خدمت صادقانه دانست و تاکید کرد: برای خدمت صادقانه انسان باید انگیزه الهی داشته باشد.

به گفته وی، کسی که رضای حق تعالی را بر منافع شخصی و گروهی ترجیح دهد در مسیر درست و الهی گام برداشته است.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان در ادامه بر ضرورت وفاق، دوستی و صمیمیت بین کارشناسان این اداره کل و کارشناسان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرگان تاکید کرد و گفت: وجود چنین فضایی موجب ایجاد فضای شاد و نشاط‌آور در محیط کار و دوری از تنبلی می‌شود.

60 درصد مراجعان اداره کل ارشاد اسلامی گلستان از گرگان هستند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرگان نیز در این جلسه با بیان اینکه بیشترین فعالیت‌های فرهنگی و هنری در مرکز استان گلستان انجام می‌شوند، تاسیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در گرگان را یک ضرورت دانست.

غلامرضا حقیقی اظهار داشت: بیش از 60 درصد مراجعه‌‌کنندگان به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از گرگان هستند.

وی افزود: حدود 70 درصد مجوزهای فرهنگی و هنری نیز در گرگان صادر شده و بیشتر چاپخانه‌ها، مراکز و موسسات فرهنگی و هنری در این شهرستان واقع هستند.

گرگان توانایی دستیابی به جایگاه واقعی فرهنگی و هنری را دارد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرگان با بیان اینکه حجم کار فرهنگی و هنری در گرگان بسیار بالا است، خاطرنشان کرد: هر کدام از شهرستان‌ها به دلیل داشتن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دستورالعمل‌ها و ماموریت‌های فرهنگی و هنری را پیگیری می‌کنند اما در گرگان تاکنون به دلیل فقدان چنین اداره‌ای فرد و مجموعه خاصی برای پیگیری این ماموریت‌ها وجود نداشت.

حقیقی بر تعامل و همراهی کارشناسان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان و کارشناسان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرگان تاکید و ابراز امیدواری کرد: با تلاش کارشناسان و حمایت مسئولان وزارتخانه و استان، گرگان به جایگاه واقعی خود در عرصه فرهنگی و هنری دست یابد.

به گفته وی، تاسیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرگان نخستین گام برای دستیابی به این هدف والاست و برای رسیدن به نقطه نهایی راه‌های دشواری پیش‌رو داریم که باید با جدیت و با توکل به ذات اقدس الهی طی کنیم.

انتهای پیام/83003/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول