اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مرکزی:

شعار حماسه سیاسی تنها به انتخابات معطوف نشود

استاندار مرکزی با تأکید بر اینکه شعار حماسه سیاسی نباید تنها به انتخابات معطوف شود، گفت: ابعاد حماسه سیاسی که از سوی رهبر معظم انقلاب ترسیم شده است بسیار گسترده‌تر و عمیق‌تر است.

شعار حماسه سیاسی تنها به انتخابات معطوف نشود

علی‌اکبر شعبانی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با تأکید بر اینکه مردم اصلی‌ترین ارکان تحقق حماسه سیاسی هستند، اظهار داشت: امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده و مردم و مسئولان باید تلاش خود را برای تحقق بخشی فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی به کار گیرند.

وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین ارکان تحقق حماسه سیاسی مردم هستند و کوتاهی در امر خدمت‌رسانی به آنان پذیرفتنی نیست چراکه امروز این مردم از بصیرت و آگاهی لازم برخوردار بوده و با حضور به موقع خود در عرصه‌های مختلف حماسه‌آفرینی می‌کنند.

استاندار مرکزی با تأکید بر اینکه حماسه سیاسی همان مردم‌سالاری دینی است، خاطرنشان کرد: مسئولان باید از اقداماتی که به مردم‌سالاری دینی خدشه وارد می‌کند، پرهیز کنند و اجازه ندهند پاره‌ای از اقدامات موجب دلسردی و یأس این مردم شود.

شعبانی‌فرد گفت: خلق حماسه سیاسی یعنی باور کردن بصیرت و بدون شک همه کشورهای دنیا با حماسه‌آفرینی در انتخابات بصیرت بالای ملت ایران اسلامی را درک خواهند کرد.

وی با بیان اینکه حماسه سیاسی نباید تنها در انتخابات خردادماه خلاصه شود، گفت: حماسه سیاسی یعنی فرهنگ‌‌سازی برای حضور حداکثری مردم در تمامی عرصه‌ها که این مهم می‌تواند زمینه‌ساز اقتدار هر چه بیشتر ایران اسلامی باشد.

استاندار مرکزی همچنین بر لزوم فرهنگ‌سازی از طریق رسانه‌ها برای افکار عمومی تأکید کرد و اظهار داشت: تک تک آحاد جامعه باید بدانند که انگیزه اصلی مقاومت در برابر دشمنان با حماسه سیاسی و اقتصادی ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/87002/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول