اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اظهار نظرهای جالب اعضای شورای کرمان درباره حضور در انتخابات شوراها

از حتما می‌‌آیم تا انتظار برای آخرین ثانیه‌ها!

اعضای شورای اسلامی شهر کرمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس درباره حضور و یا عدم حضور در عرصه انتخابات چهارمین دوره شوراها اظهار نظرات جالبی را بیان کردند.

از حتما می‌‌آیم تا انتظار برای آخرین ثانیه‌ها!

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، شورای اسلامی شهر کرمان طی سه دوره عمر خود توانسته است به عنوان یکی از شوراهای برتر ایران مطرح شود، بیرون آمدن دو وزیر از دل این شورا دلیل محکمی بر این ادعا است، محمدمهدی زاهدی عضو سابق شورای اسلامی شهر کرمان در دولت نهم به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسید و مجید نامجو هم وزیر نیرو شد.

همچنین شورای اسلامی شهر کرمان طی فعالیت خود از بدو تأسیس تاکنون از حاشیه‌هایی همچون درگیری اعضا و بروز هرگونه فساد مالی به دور بوده است در حالی که شاهد هستیم این موارد گریبان بعضی از شوراها را در کشور گرفته و حتی تا انحلال شورا هم پیش رفته است.

خبرنگار فارس در کرمان در پایان نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان در گفت‌و‌گوهایی کوتاه با اعضای این شورا و شهردار کرمان در مورد حضور دوباره در رقابت انتخابات شوراها پرسید که این افراد پاسخ‌های متنوعی را به این پرسش دادند، بعضی از آن‌ها حضور در انتخابات را صددرصد رد کردند و تعدادی هم حضور دوباره در این رقابت را صددرصد قطعی دانستند، اما چند نفری هم بیان کردند که هنوز تصمیم قطعی در این زمینه نگرفته‌ایم.

مهاجری: کاندیدا نمی‌شوم 

علی مهاجری که از باسابقه‌ترین افراد در امور شهری است و در سال‌هایی نه چندان دور شهردار کلان‌شهر کرمان هم بوده است به خبرنگار فارس گفت: در چهارمین دور انتخابات شورای اسلامی شرکت نمی‌کنم.

رئیس شورای اسلامی شهر کرمان اظهار داشت: طی فعالیت در شورای شهر کرمان برای دفاع از حق مردم با چنان فشار جسمی و روحی مواجه بودم که این فشارها بر روی قلبم هم تأثیر نامطلوب گذاشته است.

سیف‌اللهی: می‌خواهم در کنار خانواده باشم

شهردار کرمان هم به خبرنگار فارس گفت: در انتخابات شوراها شرکت نمی‌کنم و می‌خواهم در کنار خانواده باشم.

ابوالقاسم سیف‌اللهی با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر کرمان طی سه دوره فعالیت این نهاد از سالم‌ترین افراد بوده‌اند، خاطر نشان کرد: شاهد بودیم که جوان‌ترها در شورا برای پیشکسوتان احترام قائل بودند.

وی ادامه داد: از تمام اعضای دور سوم شورای اسلامی شهر کرمان درخواست می‌کنم که وارد عرصه انتخابات شوند چرا که شایسته حضور در این نهاد هستند.

صنعتی: باید حرف آقای شهردار را گوش کنم

کامران صنعتی یکی از اعضای جوان شورای اسلامی شهر کرمان که سخنان شهردار کرمان در مورد درخواست برای حضور مجدد اعضای شورا در انتخابات را شنید در پاسخ به خبرنگار فارس برای حضور در انتخابات گفت: حرف آقای شهردار را باید گوش کنم و وارد صحنه رقابت شوراها شوم.

سام: تجربه افراد برای حضور در شورا مهم است

محمد سام از دیگر اعضای شورای اسلامی شهر کرمان هم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: به نظر نمی‌رسد در دور بعدی انتخابات شرکت کنم و به احتمال زیاد وارد رقابت شوراها نمی‌شوم.

وی عنوان کرد: جوان‌های بسیاری برای حضور در شورای اسلامی تمایل دارند و این خوب است، البته نباید نقش مؤثر تجربه را برای حضور در شوراها فراموش کرد.

داوری: تصمیم قطعی نگرفته‌ام

مظفر داوری یکی از اعضای جوان و خوشنام شورای شهر کرمان نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: فکر نمی‌کنم به صحنه رقابت شوراها بیایم و تصمیم قطعی نگرفته‌ام.

نظر متفاوت 2 بانوی شورای کرمان

 

در حالی که زهرا ایرانمنش عضو شورای اسلامی شهر کرمان که این روزها در غم از دست دادن مادر خود به‌ سر می‌برد به خبرنگار فارس گفت: در انتخابات شوراها شرکت نمی‌کنم.

 

زهرا لری دیگر بانوی عضو شورای اسلامی شهر کرمان که باسابقه‌ترین بانوی شورا است، اظهار داشت: حضورم در انتخابات مشخص نیست.

با توجه به اینکه زمانی که ایرانمنش حضور دوباره در انتخابات را منتفی دانست، لری خواستار حضور مجدد این عضو شورای اسلامی شهر کرمان در انتخابات آینده شد و به نظر می‌رسد حضور مجدد لری در صحنه انتخابات قطعی است.

مؤیدی: حتماً می‌آیم

فتح‌الله مؤیدی عضو با سابقه شورای اسلامی شهر کرمان و از معتمدان کرمانی با صراحت به خبرنگار فارس گفت: بنویسید من حتماً به رقابت انتخابات شوراها می‌آیم.

وی همچنین در مورد اعلام نظر بعضی از اعضای شورای اسلامی شهر کرمان مبنی بر عدم حضور در انتخابات گفت: به نظرم تمام اعضا باید در این دوره از رقابت شوراها شرکت کنند.

عیسی سلاجقه از چهره‌های دانشگاهی کرمان و عضو شورای اسلامی شهر کرمان در این نشست عمومی شورا حضور نداشت و حسین شریعت هم در این مورد اظهار نظری نکرد.

انتظار تا آخرین ثانیه‌ها

تجربه ثابت کرده است که باید تا آخرین ثانیه‌های مهلت نام‌نویسی کاندیداها منتظر ماند و دید تصمیم نهایی افراد برای حضور در عرصه انتخابات چیست.

==============

گزارش از مهسا حقانیت

==============

انتهای پیام/80019/م40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول