اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس امور فنی بیمه شدگان تأمین اجتماعی خراسان جنوبی:

شرایط بیمه‌های اجتماعی مربیان مهد کودک خودمالک اعلام شد

رئیس امور فنی بیمه شدگان تأمین اجتماعی خراسان جنوبی از شرایط بیمه‌های اجتماعی مربیان مهد کودک خودمالک خبر داد.

شرایط بیمه‌های اجتماعی مربیان مهد کودک خودمالک اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی راستی پیش از ظهر امروز در جمع رسانه‌های گروهی خراسان جنوبی اظهار داشت: در اجرای بند ب ماده 11 آئین‌نامه اجرایی ماده 7 قانون هدفمند‌سازی یارانه‌ها و در راستای تعمیم و گسترش هر چه بیشتر پوشش بیمه‌ای به گروه‌های خاص پرداخت بخشی از حق بیمه مربیان مهد کودک خود مالک از محل منابع حاصله از هدفمندسازی یارانه‌ها توسط سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها پرداخت و افراد واجد شرایط می‌توانند از این نوع پوشش بیمه‌ای استفاده و زیر پوشش سازمان تأمین اجتماعی قرار گیرند.

وی گفت: بیمه افراد در چارچوب مقررات بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد است که با توجه به نرخ‌های متفاوتی که افراد فوق‌الذکر انتخاب می‌کنند از بیست و هفتم نرخ حق بیمه بر مبنای حداقل دستمزد مقرر می‌توانند از معافیت بیمه‌ای استفاده کنند.

رئیس و کارشناس ارشد امور فنی بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی خراسان جنوبی اضافه کرد: بیمه این افراد با معرفی از سازمان بهزیستی طبق فرمت مربوطه صورت می‌پذیرد.

راستی افزود: حداکثر سن برای شمولیت برای مردان و زنان 50 سال تمام است و چنانچه سن این افراد بیش از 50 سال باشد باید معادل مازاد سنی خود دارای سابقه بیمه‌پردازی در تأمین اجتماعی باشند.

وی اضافه کرد: همچنین افراد معرفی شده نباید از تاریخ یکم فروردین‌ماه 88 به بعد دارای سابقه بیمه‌پردازی تأمین اجتماعی باشند و اسامی آنها باید در فایل ارسالی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها برای برخورداری از تسهیلات بیمه‌ای به سازمان تامین اجتماعی ارسال شده باشد.

این مسئول با توجه به تعهدات این سازمان برای بیمه شدگان اذعان داشت: تعهدات مورد استفاده برای این گروه از بیمه‌شدگان شامل بازنشستگی، از کارافتادگی، فوت و خدمات درمانی (در صورت قرارداد) است.

انتهای پیام/69008/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول