اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ارتقای سلامت خراسان‌رضوی

بیمارستان رضوی مجهزترین مرکز درمانی در خاورمیانه است

مدیر ارتقای سلامت خراسان‌رضوی گفت: بیمارستان فوق تخصصی رضوی یکی از مجهزترین و پیشرفته‌ترین مراکز خدمات درمانی در خاورمیانه است.

بیمارستان رضوی مجهزترین مرکز درمانی در خاورمیانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی صباغ ظهر امروز در حاشیه بازدید جمعی از مسئولان گروه آموزش و سلامت بهداشت خراسان‌رضوی از مرکز دائمی نمایشگاه آستان قدس رضوی اظهار کرد: بیمارستان فوق تخصصی رضوی با امکانات و تجهیزات به روز یکی از پیشرفته‌ترین مراکز خدمات درمانی در خاورمیانه است.

وی خدمات بهداشتی و درمانی اماکن و زائران بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) را بسیار مطلوب دانست و افزود: تجهیزات و نیروهای علمی بیمارستان رضوی در سطح بالایی است که با بهره‌گیری از امکانات فوق تخصصی این بیمارستان بهترین شرایط را برای پایش و میزان سلامت افراد جامعه فراهم آورده است.

مدیر ارتقای سلامت خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: بسیاری از دستاوردهای آستان قدس رضوی در زمینه فعالیت‌های بهداشت و درمان توانسته خدمات طیف وسیعی از حوزه‌های مختلف را زیر پوشش قرار دهد که این امر در کشورهای اسلامی بی‌نظیر است.

وی یادآور شد: بیشترین ارتباط ما با آستان قدس رضوی از طریق مرکز بهداشتی ثامن است که ویژه ارتباط با زائران بوده و در بحث بهداشت نیازمند تعامل و همکاری بیشتری هستیم و با جلسات و توجیهات مطرح شده در این زمینه امیدواریم مشکلات ما کاهش یابد.

انتهای پیام/70003/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول