اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی حکمی از سوی استاندار برای انتخابات ریاست‌جمهوری

رضوانی رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد شد

مدیرکل حوزه استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی حکمی از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد رضوانی به‌‌عنوان رئیس ستاد انتخابات میان دوره‌ای چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری و ‌یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری در این استان انتخاب شد.

رضوانی رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد شد

غریب دین‌پرور در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: طی احکامی از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، رئیس ستاد انتخابات استان و رؤسای کمیته‌های ششگانه در امر برگزاری میان دوره‌ای چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری، ‌یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا منصوب شدند.

مدیرکل حوزه استاندار و رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: استاندار در این احکام خواستار برگزاری شکوهمند انتخابات با تحقق مشارکت حداکثری و با رعایت اصل امانتداری، دفاع از حقوق شهروندان و صیانت از آراء آنان با اعمال دقیق قوانین و مقررات مربوطه شده و هماهنگی و معاضدت دستگاه‌های اجرایی با ستاد انتخابات استان در این راستا را لازم دانسته است.

وی در ادامه، گفت: غلامعلی رضوانی معاون سیاسی و امنیتی استاندار با حفظ سمت به‌عنوان رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد،‌ منصوب شد.

دین‌پرور افزود: همچنین طی این احکام، حمدالله مبشری مدیرکل امور سیاسی و انتخابات به‌عنوان جانشین ستاد انتخابات و رئیس کمیته‌ اجرایی شهرستان‌ها، ‌محمدجعفر لرستانی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار به‌عنوان رئیس کمیته پشتیبانی و تدارکات انتخابات، ‌سیدرحمان زمانی مدیرکل امنیتی و انتظامی به‌عنوان رئیس کمیته امنیتی و انتظامی، ‌سیدعلی علی‌پور مشاور استاندار و مدیر حراست به‌عنوان رئیس کمیته استعلامات و حفاظت فیزیکی، یوسف نجفی مدیرکل فناوری اطلاعات به‌عنوان رئیس کمیته فناوری اطلاعات و غریب‌ دین‌پرور مدیرکل حوزه استاندار به‌عنوان رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان منصوب شدند.

وی یاد‌آور شد: یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 24 خرداد 92، هم‌زمان با سراسر کشور در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار و علاوه بر آن چهارمین انتخابات میان دوره‌ای خبرگان رهبری نیز در زمان مذکور، در این استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/82009/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول